Beantwoord

Onvolledige levering en installatie

  • 17 December 2017
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Geachte proximus,

Ik heb een groot probleem. 4 december zijn ze mijn tv en internet komen instaleren maar de instellateur had geen digibox bij tzrwijl in het getekende contract stond dat hij dit ging meenemen en installeren. Dus met gevolg dat dit niet is gebeurd. Hierop ben ik naar de proximus winlel gestapt die me doorsturden naar een andere winkel die me gingen voorthelpen. Nu deze hebben er een voor mij besteld intussen zijn we 3 weken verder. Dus is mijn vraag dat het tog niet normaal gaat zijn dat ik al 3 weken tv moet betalen terwijl door de fout van proximus geen tv is. Daarboven op verlies ik eveneens de 1 ste maand gebruik van de tv voordelen. Als u dit leest en u wil goede klanteservice bieden contacteer me dan aub want na 5u bellen naar klanten diens en niet oppakken is ongehoord
icon

Beste antwoord door AkiW 22 December 2017, 21:56

Bekijk origineel

2 reacties

ter info: proximus zal je daarvoor wel compenseren, maar de levering van je decoder zou toch normaal vlugger moeten gaan, want ze kunnen die zelf naar een UPS punt van uw keuze opsturen,
mss toch eens bellen met de helpdesk 0800 22 800 dat kan zelf vandaag ook.
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, spijtig om dit te moeten vernemen van u. Waarvoor ook onze excuses voor het ongemak. Kan u mij uw klanten nr doorgeven? Ik kijk dit na voor u. Mvg, Aw

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=66586

Reageer