Beantwoord

Punten inruilen

  • 14 November 2017
  • 5 reacties
  • 356 Bekeken

ik probeer al dikwijls mijn punten in te ruilen voor filmcredits maar het gaat gewoon niet. ik heb nochtans genoeg punten staan.
icon

Beste antwoord door IngeDC 17 November 2017, 15:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Marc, op dit klantennummer, wat overigens op een andere naam dan de jouwe staat, zie ik geen spaaractiviteit. Het verklaart enerzijds waarom je niet door kan gaan in de procedure, maar anderszijds is dit wel vreemd omdat je toch de bestelling hebt kunnen opstarten (evenwel zonder succes). Kan je je gegevens nog eens bevestigen ? Eventueel een telefoonnummer ? Bedankt. Jan
hoe staat op een andere naam? en ben al meer dan 10 jaar klant denk. en momenteel staan er meer dan 4000 punten op. andere product die kan ik wel bestellen en filmcredits niet.hoe kan dat nu.
klantnr: 614804556
peelman marc
raapveld 37
9290 uitbergen
0477054508
Reputatie 6
Badge +3
Dit is inderdaad een beter nummer, Marc. Wij kunnen die filmcredits wel voor jou proberen te bestellen, hoor. Aan hoeveel had je gedacht ? 5 credits voor 3500 punten ? Fijne avond nog. Jan
oke is al beter nieuws, 5 credits voor 3500 punten is oke.
alvast heel vriedelijk bedankt. en hou me op de hoogte wanneer het in orde is..
groeten marc
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Marc,ik krijg een foutmelding wanneer ik de omruiling wens uit te voeren. Dossier 31734520 opgemaakt voor de bevoegde dienst, deze zal je contacteren van zodra je dossier in behandeling genomen is. Gr Inge

Reageer