Beantwoord

klantendienst@proxiumus.be / Omschakeling van Mobilus M naar Mobilus S

  • 11 January 2018
  • 4 reacties
  • 243 Bekeken

Ik stuurde een aangetekend schrijven naar proximus dat afgeleverd werd op 2 januari 2018. Hierbij vroeg ik Omschakeling van Mobilus M naar Mobilus S op 10 januari. Ik zie dat er hier geen gevolg aan werd gegeven (op de app smartphone zie ik dat er gewoon een nieuwe periode begint Mobilus M...). Ik vind het ook nogal flauw dat jullie klantendienst gewoon niet per e-mail te bereiken is. Bij ons op het werk is bellen tijdens de kantooruren taboe, waarom maken jullie alles zo omslachtig en klantonvriendelijk?!
icon

Beste antwoord door JanDe 16 January 2018, 13:18

Bekijk origineel

4 reacties

Ter info:
Indien er geen antwoord moest komen op de lnge duur hier van iemand van proximus, zou je ook uw vraag als volgt kunnen doorgeven:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
ik kan niet op my proximus via pc
ik kan niet op my proximus via pcter info : zie ook > https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/inloggen-myproximus-op-pc-41826
Reputatie 6
Badge +3
Luc, je kan een bericht sturen via onze website, onderaan vind je "contact" en daar is een e-mail optie. 😉 Of je kan via deze link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 of een privébericht op Facebook of Twitter je vraag doorgeven. Met liefst zoveel mogelijk info, zoals klantennummer.Succes.

Reageer