Beantwoord

Betaling via telefoonabonnement voor activatie AppleID werkt niet

  • 8 October 2017
  • 4 reacties
  • 318 Bekeken

Reputatie 1
Hey,
Ik heb zopas een iPhone gekregen. Om Apps te downloaden in de App Store heb ik een AppleID nodig. Dit heb ik kunnen aanmaken, maar het lukt me niet om de betaalmethode via m'n telefoonabonnement te laten gaan. Ik krijg steeds de melding dat ik contact moet opnemen met m'n provider.
http://prntscr.com/guov7v

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen, want klantendienst Proximus is vandaag blijkbaar niet open.
icon

Beste antwoord door AzizA 14 October 2017, 12:26

Bekijk origineel

4 reacties

op zondag wordt hier niet gereageerd maar wel op de helpdesk 0800 22 800
kan deze info je soms wat verder helpen >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_store/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/apps-spelletjes-of-nummers-betalen-via-proximus.html
Reputatie 7
Badge +3
Dag Sayagata,

De dienst M-Commerce, dat het mogelijk maakt om betalingen te doen via de gsm en deze te laten factureren op de Proximus factuur, staat momenteel niet actief op jouw gsm nummer.

Mogen we M-Commerce voor jou activeren?

Groetjes,

Antonella
Reputatie 1
ja, indien deze activatie niets extra kost, ik kan op de Proximus-site namelijk niets vinden over M-Commerce... , ik wil gewoon toegang tot de App store.

http://prntscr.com/gwycfv
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Sayagata,

Ik heb een order opgemaakt om de dienst M-Commerce op je gsmnummer te activeren. Dit kan tot 24 duren vooraleer het is verwerkt.

Groetjes,

Aziz

Reageer