Kan verbruik niet raadplegen

  • 2 January 2017
  • 33 reacties
  • 1119 Bekeken

  • Rising star
  • 13 reacties
Beste,

ik kan sinds een aantal weken mijn verbruik niet meer raadplegen (internet thuis).
Daarbij krijg ik steeds volgende melding: "Oeps! Er was een technisch probleem. Kom later terug om uw verbruik te zien."

Wat is hier aan de hand?

Met vriendelijke groeten
Revo

33 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hey Revo,

Heb je je cookies al eens verwijderd of via een andere browser getest?

Groetjes,

HeidiE
Beste HeidiE,

mijn schoonvader heeft op mijn pc al geprobeerd zijn verbruik na te kijken en dat lukt wel.
Gewoon voor de test: op IE werkt het ook niet en cookies verwijderen lost het probleem ook niet op.

Mvg
Revo
Reputatie 7
Badge +4
Dag Revo,

Ik heb een dossier (40785950) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We zullen alles voor je nakijken en je nog contacteren ivm de oplossing.

Alvast de excuses

Met vriendelijke groeten

Koen
Is hier al enige vooruitgang geboekt?
Reputatie 6
Badge +2
Is hier al enige vooruitgang geboekt?
Zo te horen is het nog niet opgelost.
Reputatie 7
Badge +3
Ik zie dat je dossier wel in behandeling is genomen.

Ik contacteer mijn collega om te vragen of er resultaten zijn.

sorry voor het wachten

Groeten

Tina
Hier hetzelfde probleem, sinds begin januari alles bij proximus inclusief netflix en het belangrijkste kan je niet zien...lopend verbruik. Wanneer lossen ze dat op aub? Reclame maken over je verbruik volgen maar altijd oeps technische fout grrr
Proximus,

heb nu wel telefonisch antwoord gekregen van een Proximus-medewerker (maandag),
waarop ik nu nog op een antwoord wacht.

Is er ondertussen een andere manier om mijn verbruik te raadplegen?
Andere manier of via een workaround eventueel.
Het is nu ondertussen een maand verder dat dit topic is aangemaakt en heb de hele maand mijn verbruik niet kunnen raadplegen.

Met vriendelijke groeten
Revo
Reputatie 7
Badge +4
Dag Revo,

Je kan ook altijd bellen naar het nummer 1920.

Hier kan je alle diensten beheren alsook de stand van uw lopende factuur opvragen.

Dit nummer is ook gratis vanaf uw vaste lijn.

Met vriendelijke groeten

Koen
Nog steeds geen oplossing, de medewerker van Proximus heb ik sinds het laatste telefoontje (ongeveer 2 weken geleden) niet meer gehoord.

Is er ûberhaupt nog iemand bezig met dit dossier? Ik kan ondertussen al meer dan een maand mijn verbruik niet meer raadplegen.

Mvg
Revo
Reputatie 7
Badge +4
Dag Revo,

Uw dossier is volop in behandeling bij mijn collega.

Deze probeert dit zo vlug mogelijk in orde te krijgen en zal je nog contacteren met de oplossing.

Alvast de excuses voor het wachten.

Met vriendelijke groeten

Koen
Hoe zit het ondertussen?
Dit sleept al heel lang aan...
Mijn originele post is 2 maanden geleden aangemaakt, het probleem had ik al een maand daarvoor.
Ik kan dus al bijna 3 maanden mijn verbruik niet meer raadplegen.

ZEER vervelend...

Het nummer 1920 is ook geen oplossing, ik heb geen vaste lijn en ik heb geen zin om een betalend gesprek te starten met mijn GSM om mijn verbruik te raadplegen.

Gelieve een alternatief te voorzien, dat ik tenminste mijn verbruik kan raadplegen.
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

ik vraag dit na bij de dossierbeheerder.

Excuses

Groeten

Tina
Hoe ver zit het met het dossier? Hebben we bijna een oplossing?
Reputatie 7
Badge +3
Er is momenteel een IT-ticket in behandeling om deze foutmelding te deblokkeren, de bevoegde dienst zal je verder op de hoogte houden. Grt, Heidi
Reputatie 2
Badge
Hoe zit het ondertussen?
Dit sleept al heel lang aan...
Mijn originele post is 2 maanden geleden aangemaakt, het probleem had ik al een maand daarvoor.
Ik kan dus al bijna 3 maanden mijn verbruik niet meer raadplegen.

ZEER vervelend...

Het nummer 1920 is ook geen oplossing, ik heb geen vaste lijn en ik heb geen zin om een betalend gesprek te starten met mijn GSM om mijn verbruik te raadplegen.

Gelieve een alternatief te voorzien, dat ik tenminste mijn verbruik kan raadplegen.


geduld en nog eens geduld, ik wacht 3 maanden op een oplossing en ze is er nog steeds NIET.............
Reputatie 5
Badge +1
Inderdaad, dit is nu al een aantal maanden dat de oplaadgeschiedenis en verbruikgeschiedenis niet meer kan geraadpleegd worden voor de pay and go kaart . Reeds gemeld op dit forum, maar zonder resultaat. En telkens wordt de boodschap meegegeven, er zijn technische problemen.
Kan toch niet dat technische problemen bij een high tech bedrijf zoals Proximus drie maand en meer dienen aan te slepen.
Als er gepland wordt deze info niet meer te geven voor de pay and go kaarten, dat men dat dan duidelijk communiceert.En niet de klanten aan het lijntje houden .

Graag eindelijk duidelijkheid. Komt het nog in orde of niet meer ......

Of moeten we een brief sturen aan de klantendienst met ons ongenoegen hieromtrent ?

Ro
Goede voormiddag

Ik zit ook met hetzelfde probleem sinds begin april ... Ik heb al gehoord dat er een technisch probleem is maar dit duurt veel te lang .. de applicatie werkt niet op mijn pc en op mijn app. Komt er een oplossing voor?

Bedankt!
Trouwens! het nummer 1920 werkt niet!!!
Beste,

tegenwoordig (laatste twee weken ongeveer) krijg ik geen foutmelding meer te zien,
deze wordt vervangen door een eeuwig draaiend wieltje.

Weten jullie al iets meer omtrent dit ticket?

Mvg
Revo
Reputatie 5
Badge +1
Wij zitten hier maar steeds het probleem te herhalen, zonder dat er van Proximus een duidelijkk antwoord komt van wat hier aan de hand is en wanneer een oplossing in zicht is.
Kan hier nu eens eindelijk iemand van Proximus info geven ?

Precies de joodse klaagmuur .... klagen mag, maar reactie ... noppens .

Ro
Reputatie 5
Badge +3
Begrijp je frustratie zeker en vast, wachten op een antwoord over IT ticket IM8168882, zodra deze opgelost is zal je op de hoogte gebracht worden, diensten zijn er zeker wel mee bezig, mijn excuses dat ik je niet meer feedback kan bezorgen nu. Groetjes, Nicky
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Revo!

Het dossier is sinds 19/04/2017 afgesloten, hebt u intussen contact gehad met een van onze medewerkers in verband met dit dossier?

Wat ik u ook kan aanraden is om in tussentijd een andere webbrowser te proberen, dit lijkt voor veel gebruikers een oplossing te zijn.

Excuses voor dit ongemak.

Groetjes,

Wouter
Reputatie 2
Badge
't Spijt mij het lijstje te moeten aanvullen, maar ook bij mij lukt het niet meer 'mijn verbruik' te raadplegen.
In tegenstelling tot anderen, is dat bij mij pas sinds een week het geval...
Het lijkt dus een algemeen probleem te zijn?
Waar is de gulden regel naartoe : "als 't werkt, blijf er dan van af?"
Maar goed, ik kijk geregeld tv via Proximus TV, dus 't is wel wenselijk dat ik niet voor plotse verrassingen kom te staan met mijn verbruik.

Groetjes,

fic.
Reputatie 2
Badge
't Spijt mij het lijstje te moeten aanvullen, maar ook bij mij lukt het niet meer 'mijn verbruik' te raadplegen.
In tegenstelling tot anderen, is dat bij mij pas sinds een week het geval...
Het lijkt dus een algemeen probleem te zijn?
Waar is de gulden regel naartoe : "als 't werkt, blijf er dan van af?"
Maar goed, ik kijk geregeld tv via Proximus TV, dus 't is wel wenselijk dat ik niet voor plotse verrassingen kom te staan met mijn verbruik.

Groetjes,

fic.


bij mij duurt het al bijna 4 maanden, dus.............

Reageer