e-Services tijdelijk onbeschikbaar aanstaande zondag 18 maart

  • 3 March 2012
  • 22 reacties
  • 1661 Bekeken

De Belgacom-website wordt in een nieuw kleedje gestoken. Daarom zullen de Belgacom e-Services tijdelijk onbeschikbaar zijn aanstaande zondag 4 maart. Vanaf maandag 5 maart kunt u genieten van een totaal vernieuwde en vereenvoudigde website.

Onze excuses voor het ongemak.

mvg

22 reacties

de nieuwe belgacom site staat ondertussen online, helaas op Firefox 10 is het een fiasco

op chrome kan ik ze wel deftig laden, maar reageert extreem traag of niet ....

enfin, hopelijk zijn ze er nog mee bezig want als dit een afgewerkt produkt is?

mvg
ondertussen werkt de site op firefox.... chrome blijft nog altijd haperen.... we zullen morgen nog eens proberen :p

de belangrijkste wijziging lijkt me dat de sites van belgacom & proximus samen smelten tot één site... voor de rest zelfde info in nieuwe vaten

mvg
Hey xenne,

Ten gevolge van de aanpassingen op onze website, is de performantie momenteel verlaagd.

Men doet het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen, onze excuses voor het ongemak.


Mvg,

Eva

Reputatie 7
Badge +1
Stond vandaag ook op Twitter.
er is nog wat werk aan precies......


Website technisch onderhoud
Beste bezoeker, de website belgacom.be is tijdelijk onbeschikbaar wegens een technisch onderhoud. We doen al het mogelijke om de site zo snel mogelijk opnieuw toegankelijk te maken. Onze excuses voor het ongemak.


mvg
update terug gedraaid blijkbaar.... oude site terug online :wink:

mvg
sinds dat ze gewerkt hebben aan de site van e-services kan ik niet meer inloggen. ik krijg als melding ERROR, weet iemand wat ik moet doen.

mvg
Inderdaad. Ook hier hetzelfde. Soms is er een stuk van de website bereikbaar. Over het algemeen is de website van prox en bgc totaal niet bereikbaar.
Ik heb enkel kunnen inloggen voor mijn Pay and Go accountje. Voor mijn abonnement (klein bedrijf) krijg ik altijd te zien dat ik nu geen toegang heb tot de toepassing. Voordien kon ik wel mijn verbruik zien.

Is er een aanpassing in die zin dat ik als eindgebruiker van een klein bedrijf niet meer kan gebruik maken van e-services ?
Of wordt het toch nog opgelost ?

Heel erg klungelig vind ik dit.. Onze 'onetelco' laat weer steken vallen en 't zijn geen kleintjes ! Voor mij zijn e-services een stuk belangrijker dan voicemail en als ik er dagen aan een stuk geen gebruik kan van maken vind ik dat het de bruikbaarheid van mijn abonnement met de helft verkleint.
ik krijg het woord SAML 2.0 AUTHENTIFICATION , wat betekent dat en wat moet ik doen. kan iemand mij helpen.

mvg
Reputatie 2
Badge
Bij mij werkt alles goed (google chrome) buiten dat ik geen goed overzicht meer heb bij proximus belwaarde, geeft geen volledig verbruik meer aan

Grtn
ik gebruik ook google chrome en toch werkt het niet. ik kan mij inloggen op proximus om mijn belwaarde kennen en en bij belgacom niet.
Zowel via de proximus website als via Belgacom krijg ik deze melding wanneer ik op de e-services wil inloggen :


Sorry you don't have access to the application

Sorry, you don't have access to myBusiness

daar waar het vroeger wel werkte.
Voor mijn login met een pay and go-nummer werkt het wel.
Ik gebruik internet explorer maar dat doet er eigenlijk niet toe. Het probleem is gewoon dat de e-services op dit moment niet toegankelijk meer zijn.
vermoedelijk een gevolg van de uitrol van de nieuwe site, in deze site werd belgacom & proximus één geheel. de site marcheerde echter langs geen kanten en er werd vervolgens terug gekeerd naar de oude situatie. sindsdien worden er veel meldingen gemaakt dat inloggen niet meer lukt
mvg
Reputatie 2
Badge
Ik kan niets meer van gsm verbruik nakijken geen van beide

Mvg
Reputatie 7
Badge +1
Vandaag komt er volgernd bericht op de site:
Wegens een technische interventie is de Belgacom Fon-pagina momenteel niet toegankelijk of kan u problemen ondervinden. Gelieve ons te verontschuldigen voor dit ongemak.
Reputatie 7
Badge +1
Vandaag komt er o.a. volgernde bericht op de site:
Wegens een technische interventie is de Belgacom Fon-pagina momenteel niet toegankelijk of kan u problemen ondervinden. Gelieve ons te verontschuldigen voor dit ongemak.
Op andere plaats komt er:

Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

Vlgs. mij is het nu al de 8e maart....
Reputatie 7
Badge +1
E-services nog steeds niet helemaal of eerder helemaal niet in orde...de tekst hierboven staat er nog steeds !
Hier werkt het voorlopig (onder voorbehoud van wijzigingen).
hier werkt het ook kan alles nagaan inclusief bij proximus en ik heb dat samengehangen aan 1 account.
de nieuwe site is nog eens online, 't is dus dezelfde als 2 weekends geleden... op het eerste zicht lijkt deze nu wel correct te functioneren op firefox
mvg
Badge +1
Op Google Chrome lukt het ook. Ziet er goed uit. Is wel nog even wennen aan de nieuwe lay-out.
Met IE9 heb ik ook geen enkel probleem !

groetjes,

Elsa

Reageer