Vraag

Probleem nummeroverdracht

  • 23 April 2018
  • 4 reacties
  • 336 Bekeken

Hallo
Ik heb zaterdag 21 april, een nieuwe GSM gekocht met een abonnement. Ik wou mijn nummer bijhouden en dus heb ik gevraagd voor een nummeroverdracht. Die moest normaal gezien zaterdag in orde kommen. Ik heb nog steeds bereik bij Lycamobile en geen bereik bij Proximus. Hoelang zal het nog zijn totdat ik bereik krijg op de nieuwe sim kaart.
Graag snelle antwoord.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Voor een nummeroverdracht van operator A naar operator B dient u normaal toch op+/- 2 werkdagen te tellen (ondertussen blijft uw nr uiteraard wel actief bij operator A)
Hallo, ik herken zo een verhaal, bij ons identiek van eind november tot maart heeft het geduurd en nog steeds niet geheel in orde hoor, mijn nummer staat op het abonnement maar mijn vrouw de hare is zoek in de computer en onmogelijk om op het abonnement te zetten waardoor we nu dubbel en dik betalen.
Elke week hetzelfde liedje we schakelden u door en volgen het op.
We worden er moe van. De verkopers beloven zoooooveeel maar er komt niks van in huis.
Reputatie 7
Badge +4
@Kurt9990, indien nodig om vooruit te kunnen/u te helpen (en eventueel compensatie te vragen) kunt u beroep doen op de ombudsdienst telecom ("soort beroepsinstantie/bemiddelaar" )
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, een nummeroverdracht kan 2 tot 3 werkdagen duren vooraleer het actief wordt bij Proximus. Nog even geduld. Dat komt in orde. Groeten, Aw

Reageer