Beantwoord

Probleem met Extra MB's

  • 20 March 2018
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

Ik probeerde al via verschillende wegen het volgende probleem aan te kaarten. Bellen, in een winkel langsgeweest, gemaild. Maar nergens krijg ik duidelijkheid.

Hier de situatie :
Begin februari koop ik 3x 500 extra Mb's omdat ik over de 5Gb limiet van mijn bundel zou gaan.
Op 10 februari vernieuwd mijn bundel. Ik heb terug 5Gb beschikbaar. Daarvan wordt er 1Gb eerst opgebruikt binnen mijn bundel, maar ineens begint het systeem de overige Mb's binnen de 500Mb bij te tellen. Met het gevolg dat op 10 maart mijn bundel vernieuwd maar de 3x 500Mb's in euro's worden aangerekend in plaats van dat die 1,5Gb gewoon bij mij bundel komt te vallen want ik heb nog 4Gb binnen mijn bundel over? Resultaat : een factuur van bijna 140 euro terwijl ik ongeveer 30 euro moet betalen. Op mijn factuur staat ook duidelijk dat ik 2500Mb aan TOTAAL verbruik heb. Kan iemand van de klantendienst dit via deze weg eens uitzoeken. Ik heb al gebeld naar de klantendienst, die deden mij mailen (met screenshots), maar ik krijg daar geen antwoord op!
Ik heb eigenlijk geen zin om de factuur te betalen. Ik wil gewoon de juiste factuur ontvangen en die dan uiteindelijk ook betalen.

Met vriendelijke groeten,
Frederik Vollaert
icon

Beste antwoord door FrederikV 26 March 2018, 12:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste,kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we dit verder na. Groetjes Freya
Reputatie 6
Badge +3
Graag deze info via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 anders worden deze gegevens openbaar weergegeven.
De gevraagde gegevens zijn u doorgestuurd via de link.
Ondertussen heb ik contact gehad met de klantendienst en is het probleem van de baan.
mvg, Frederik.

Reageer