Beantwoord

Geblokkeerde SIM kaart

  • 20 March 2018
  • 4 reacties
  • 3635 Bekeken

Hallo iedereen!

Ik ben erin geslaagd om mijn pin code van mijn SIM kaart 3 maal mis in te geven, niet mijn helderste moment vrees ik. Nu zit ik met het probleem dat de PUK code niet blijkt te werken en om alles nog erger te maken, zit ik nog een aantal maanden in het buitenland en kan ik dus niet zomaar naar de winkel gaan om dit op te lossen.
Is er een manier om de SIM kaart te unlocken?

Mvg,
Niels
icon

Beste antwoord door AzizA 21 March 2018, 16:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_puk_code/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/uw-pukcode-terugvinden-om-uw-simkaart-te-deblokkeren.html

blijkbaar is het enkel over en out als u uw correcte PUK 10-maal fout hebt ingegegeven
misschien uw PUK-code nakijken op uw MyProximus account
Dat is inderdaad nog gemeld geweest door anderen dat hun puk code na 3 maal proberen niet meer werkte, maar ik vraag mij af of ze zich dan soms niet vergissen met pin-code waar het wel afgelopen is na de derde keer ?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Niels, geef je dan wel het juiste pukcode in? Kan je ons jouw gsmnummer en pukcode doorsturen via een privébericht, dan bekijken we het even voor jou. Indien jouw pukcode wel correct is en het wordt niet aanvaard, dan is jouw simkaart volledig geblokkeerd, en de enige manier om jouw gsmnummer terug te activeren is door een nieuwe simkaart aan te vragen. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

blijkbaar is het enkel over en out als u uw correcte PUK 10-maal fout hebt ingegegeven
misschien uw PUK-code nakijken op uw MyProximus account

ik dacht dat het na 9-maal fout ingeven was, al is dat maar een detail natuurlijk 😉

Reageer