Beantwoord

1919 werkt niet

  • 27 February 2018
  • 12 reacties
  • 1858 Bekeken

Beste,

Sinds wij overgeschakeld zijn naar Proximus kunnen wij met onze vaste telefoon geen gebruik meer maken van de service 1919. Zou handig zijn te weten als er ons iemand gebeld heeft. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door FreyaVR 28 February 2018, 08:40

Bekijk origineel

12 reacties

Houd er wel rekening mee dat dit niet werkt als er een privénummer je opbelt.
Het gaat hier niet om privé nrs. In het verleden altijd 1919 kunnen gebruiken. Waren toen bij telenet. Werkte wel. Na omschakeling niet meer.
kijk eens of dit als actief staat aangeduid op myproximus
https://www.proximus.be/eservices/wps/myportal/myProducts?category=TELEPHONY&subcategory=&product
daar klikken op "Bekijk en configureer phone line opties"
Er zijn momenteel geen opties geactiveerd op onze vaste lijn
ben je nog niet lang overgeschakeld mss naar proximus en is nog niet alles geactiveerd.
Anders moet je eens bellen naar gratis nummer 0800 22 800 of een > Privébericht sturen: klik hier als er hier op de lange duur niemand langs komt van proximus om je verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Beste, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken nummer geven? Dan kijk ik dit even voor je na. Groetjes Freya
Bij mij werkt 1919 ook niet. Staat wel aan in myproximus. Ik heb hier al meerdere keren de support voor gebeld: technische dienst zegt dat het geblokkeerd staat, klantendienst zegt dat ze het zullen in orde brengen, en dat het 24 uur later in orde zou zijn (al twee keer die belofte gekregen en het werkt nog steeds niet). Als nieuwe klant van proximus ben ik wel een beetje teleurgesteld dat zelfs nogal basic zaken zoals dat maar niet opgelost geraken. Ook de voicemail (1969) werkt niet, die zegt "ongeldig voicemailnummer", weet niet of dat gerelateerd is.
Reputatie 7
Badge +6
Hey TomTorfs, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Dit zou nu moeten werken. Zowel 1919 als voicemail. Kan je even opnieuw proberen?
Mijn excuses voor de hinder.
Bedankt, 1919 werkt nu. 1969 zegt nog altijd ongeldig voicemail nummer als ik mijn nummer kies, is dat misschien een betalende optie die niet in het basispakket phonemail basic zit?
Reputatie 7
Badge +4
Voor zover ik weet is voice mail een gratis optie, die je eventueel zelf kunt activeren via MyProximus
Mijn producten - Phone Line - Bekijk en configureer opties - Diensten actief/beschikbaar - Phone Mail gratis abo
P.S.
Phone mail basic is gelijkaardig (wordt vervangen?) maar is een dienst die je zelf x maal een nagelaten bericht terug probeert aan te beiden (met een nr van het type 02/202.... )
Reputatie 7
Badge +6
TomTorfs, wat bedoel je juist met:
1969 zegt nog altijd ongeldig voicemail nummer als ik mijn nummer kies...
Wat krijg je als je naar 1969 belt? Krijg je je voicemail menu te horen? Wat probeer je juist te doen?

Ik heb nog even een een laatste aanpassing gedaan op je voicemail.
Zou je opnieuw kunnen controleren?
Nu werkt het, ik heb de voicemail met success kunnen instellen. Bedankt voor de aanpassing!

Reageer