Vraag

Simkaart overzetten

  • 27 March 2017
  • 2 reacties
  • 375 Bekeken

Hoe komt het dat ze al van 8 maart bezig zijn om mijn simkaart van oranje (mobistar) over te zetten naar proximus en dat het nog steeds niet inorde is? Is mij al 7 maal beloofd en nog steeds niks. Het nu 27 maart

2 reacties

Hallo, Ik heb hetzelfde aan de hand. Aanvraag overstap van Scarlet naar Proximus voor mijn SIM-kaart op 09/03/2017. Op 16/03/2017 leveren ze mijn smartphone met een SIM-kaart. Wat blijkt ? Sim-kaart werkt niet. Tel. naar Proximus, veel blabla enz. maar er gebeurt NIETS. Op 17/03/2017 contacteer ik opnieuw Proximus. Blijkt dat mijn sim-kaart bij Scarlet is gedeactiveert. Ik moet zelf bellen naar Scarlet wat ik ook doe om de simkaart terug te activeren. Op 24/03/17 na dagelijks te hebben gebeld voor mijn simkaart te activeren nog steeds niets. Heb hun gezegd dat het niet meer nodig was. Ik bel met Proximus voor een nieuw gsm-nummer. IK HEB NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN. Het is echt triest gesteld. Onbegrijpelijk vooral omdat er geen uitleg wordt gegeven. Volgens artikel 21 van de wet van 10 juli 2012 houdende diverse bepalingen inzake elektronische communicatie dienen alle betrokken partijen strikte termijnen te respecteren in het nummeroverdrachtsproces opgelegd in functie van het type aansluiting. De nummeroverdracht moet worden uitgevoerd binnen een termijn van 1 dag en de gebruikers krijgen ingeval de nummeroverdracht te laat of niet wordt uitgevoerd recht op een financiële compensatie. Volledige tekst staat op www.bipt.be/np. Ook de eventuele financiële tegemoet koming staat volledig beschreven.
Maar wat doen de maatschappijen ??? In mijn geval NIETS en telkens als je hen contacteert krijg je een andere uitleg.
Begrijpe wie begrijpe kan !!!
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Jules75!

Kan u mij het betrokken oproepnummer even doorgeven via een privébericht?

Dan kijk ik het nodige na voor u.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter

Reageer