Proximus is niet van de snelste...

  • 21 April 2018
  • 9 reacties
  • 259 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ruim 2 weken heb ik al problemen met de Proximus tv-App op PC. 'Er is een fout opgetreden. Probeer later opnieuw!'. Vandaag de dag probeer ik nog steeds....
Recentelijk wou ik ook mijn email raadplegen via webmail.proximus.be...
Ik moet iets fout doen!
Volg het even met mij in stappen.

Stap 1 :


Ik ben dus wel degelijk ingelogd op mijn proximus!
Let op de rode lijn rechtsboven... Daar kan je je email raadplegen.

Stap 2: Ik klik er op!!! Volgende (nieuw!!!) loginscherm verschijnt


Gezien ik al ingelogd was, vind ik het zeer vreemd dat ik mij nogmaals moet aanmelden!?

Stap 3: Ik probeer!


Werkt niet!

Stap 4: Ik probeer opnieuw, en opnieuw en opnieuw...



Stap 5 : Ik kan mijn wachtwoord vergeten zijn? Hetgeen mij ten zeerste zou verbazen... Eergisteren kreeg ik nog de melding dat mijn email-adres onbekend was. Vandaag?



Serieus Proximus!!!!
Als men zijn facturen een beetje te laat betaalt, dan wordt die zonder pardon afgesloten.
Wat moet ik doen met Proximus die zijn verplichtingen niet navolgt?
Of moet ik nog maar eens enkele dagen geduld hebben???

f.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Filip,

je myproximus wachtwoord en mail wachtwoord zijn niet noodzakelijk hetzelfde.
Kan je eens bij het scherm voor in te loggen in je webmail 'wachtwoord vergeten' kiezen en de nodige stappen ondernemen en zien of het je dan wel lukt?

MVG,
Wim
Reputatie 2
Badge
Dat was dus de laatste pagina :



Tot voor enkele dagen terug kreeg ik de melding dat mijn email-adres niet bestaaat.
Wim, hoeveel pr...@proximus.be-adressen heb ik dan?

mvg,

f.
Reputatie 7
Badge +4
Aan internet start is 1 mailbox met max. 5 aliassen gekoppeld
https://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/producten/andere-producten-opties/internetabonnementen.html

P.S. Kunt u ook niet aan uw webmail via bv. website skynet.be
www.skynet.be - nederlands - ikoon rechtsboven (en vervolgens uiteraard met login &paswoord)
Reputatie 2
Badge
Geprobeerd :



Paswoord vergeten?

Reputatie 7
Badge +4
Voor zover ik kan zien beschik je over 1 mailbox met 2 aliasen. Ik kan echter wel zelf je wachtwoord eens resetten indien je dit wenst, dan geef ik je je nieuw paswoord via een privé bericht. Uiteraard dien je dan wel op al je apparaten het nieuwe wachtwoord in te stellen.
Reputatie 2
Badge
Wim...
Ik weet dat ik 2 aliassen heb : fxx en fxxxx.cxxxxxx...
Mijn paswoord resetten? Dat is geen optie!!!
Ik heb absoluut geen zin om mijn Smartphone, Tablet, BluRay, Smart Tv te gaan herinstalleren.
Kunnen jullie niet gewoon de 'trunc' van 3 weken geleden opnieuw importeren? Ik lees dat er sindsdien redelijk wat problemen zijn.
Dan heb ik misschien gelijk ook mijn tv terug op mijn pc?
Reputatie 7
Badge +4
Sorry maar ik ben niet 100% mee vrees ik; uw paswoord resetten vraagt normaal toch geen herinstallatie van/op x/y/.... als uw paswoord niet automatisch ingevuld wordt, vult u dan toch gewoon B i.p.v. A in?

P.S
Ik zie enerzijds fx...@... en anderzijds pr...@... (zelf log ik via skynet in m.b.v. één van mijn aliassen) & MyPx gebruik ik zelden, zeker voor e-mails te lezen

Succes
Reputatie 2
Badge
Dat wordt hier een serieuze Kafka-affaire...
Vandaag heb ik eindelijk opnieuw een werkende Proximus-TV app op mijn desktop. Hulde? Na 1,5 maand???
Inloggen op mijn email kan ik nog steeds niet!
Maar er is vooruitgang in zicht. Tot enkele dagen geleden herkende Proximus zelfs mijn pr-nummer of mijn aliassen niet als email-adres. Nu herkent Proximus al mijn voornaam.achternaam@proximus.be als email-adres, en net op dat adres stuurt Proximus me een mail om mijn paswoord te resetten.
Eindelijk!!! Alleen...

Alleen ...

Alleen kan ik niet inloggen op mijn email om die link te volgen!!!!!!!!!

Serieus?
Reputatie 2
Badge
En het werkt zowaar! Ik heb mijn nieuw paswoord kunnen vervangen door mijn oude!!!!???
Proximusiaanse Kafka!
Als jullie ooit een serieuze programmeur nodig hebben?
Contacteer me.

mvg,

f.

Reageer