Beantwoord

Omwisselen van Bbox 2 naar Bbox3

  • 3 January 2018
  • 2 reacties
  • 1343 Bekeken

Een vraagje;
Via de technische dienst (geen klachten daarover trouwens , was een zeer behulpvaardig persoon) mocht ik de Bbox 2 omruilen voor een Bbox 3.
Deze zou opgestuurd worden via UPS naar de dagbladhandelaar.
Alles ging goed tot ik deze vandaag wilde afhalen.
Ik kreeg de nieuwe modem niet mee omdat ik volgens deze dagbladhandelaar eerst de oude (bbox 2 dus) moet binnenbrengen , klopt dit? want volgens de medewerker van de technische dienst was dit niet nodig om het terug te sturen ... In ieder geval , morgen zal ik maar eerst de oude binnen leveren bij die dagbladhandelaar en dan met de nieuwe naar huis , en hopen dat dan alles goed functioneert achteraf ...
icon

Beste antwoord door Martin 3 January 2018, 20:06

Bekijk origineel

2 reacties

Ik kreeg de nieuwe modem niet mee omdat ik volgens deze dagbladhandelaar eerst de oude (bbox 2 dus) moet binnenbrengen , klopt dit?

Dit is inderdaad de normale gang van zaken dat een in oude in bruikleen bbox of bv een oude gehuurde decoder moet binnengeleverd worden als je de nieuwe gaat afhalen.

Langs de andere kant kunnen ze volgens mij bij proximus niet veel meer met die oude bbox2 aanvangen aangezien die aan het uitsterven is !
Dit was ook het antwoord dat ik gisteren kreeg van de technische dienst , maar blijkbaar niet van tel dus...
Bijgevolg ga ik morgen eerst dan maar met de oude modem richting dagbladhandelaar.
Bedankt alvast voor het antwoorden.

Reageer