Vraag

BBox 3V+ en de USB poort

  • 22 December 2017
  • 8 reacties
  • 853 Bekeken

Hallo
Ik ben onlangs overgegaan op een bbox 3V+ en vroeg mij af waarom deze mijn 10TB schijf (exFAT) wel detecteerd, maar de fout in bijlage geeft. Wat nu?

8 reacties

maar heb je dan problemen om te lezen en te schrijven naar die schijf?
ik vind ze niet terug op mijn mac. Ik ga naar //mymodem en zie dan een mapje EFI, maar als ik dat open is het leeg.
De schijf staat vol familiefoto's en die wil ik graag kunnen openen vanop al mijn apparaten
met mijn laptop op windows werkt het in ieder geval, zou het dan iets met MAC OS kunnen te zien hebben?, mss weet iemand van Proximus zelf daar meer over?

Ik heb wel al eens voorgehad dat de schijf ook niet meer herkend werd en heb ik die eerst in de bbox interface moeten deleten en dan terug de usb schijf opnieuw moeten aansluiten en dan werkte het weer.
NB: mijn schijf is wel geen 10 TB die er aan hangt maar of het daar iets mee te maken heeft denk ik toch niet.
ik vermoed dat het mss te maken heeft met het filesysteem, ik heb ze namelijk in exFAT geformateerd, maar dat zou normaal voor windows en mac moeten werken
de mijne die aangesloten is op de usb van de bbox3, werkt inderdaad met FAT32
fat32 kan ik nix mee doen ^_^
Ik maak ook filmpjes van familiefeestjes met mijn gsm en die zijn allemaal 3 of 4 gig per stuk dus dat zal niet lukken met fat32
kun je die familiefeestjes in het vervolg niet wat korter houden 😉 😃
kun je die familiefeestjes in het vervolg niet wat korter houden 😉 😃
LOL 😃

Reageer