Beantwoord

Cloud 100 GB (bestanden uit prullenbak herstellen?)


Reputatie 3
Badge +1
Hoe kan ik bestanden uit de prullenbak herstellen?
Als ik de map selecteer, en op herstellen klik, gebeurt er niets.
Diversen browsers uitgeprobeerd.
(Chrome, Firefox, Edge, Internet Explorer, ...)

Het volume in de prullenbak telt nog wel mee, wat mij doet vermoeden dat de bestanden nog beschikbaar zouden moeten zijn?
icon

Beste antwoord door JanDe 2 October 2017, 21:43

Bekijk origineel

144 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Steve-bitstudio,
Probeer je te herstellen via de outlook of via de skynet webmail?

Indien je dit doet via de webmail: Ik kan niet onmiddellijk de optie herstellen terugvinden. Ik zie wel een icoon "Verplaasten".

Het is dus wel mogelijk om een mail in de prullenbak te verplaatsen maar herstellen niet.

Indien je dit doet via outlook of andere mail programma, dan heb ik helaas weinig info voor je

Mvg,

AndyM
Reputatie 3
Badge +1
Hallo AndyM,
Dank voor u snelle reactie.
Maar het gaat niet over de e-mail of webmail, uw oplossing/antwoord is hier dus niet relevant.
Het gaat namelijk over de betalende Cloud 100Gb oplossing die jullie aanbieden, zoals vermeld in het topic onderwerp.
mvg Steve.
Reputatie 5
Badge +4
Steve,

Voor Cloud raad ik je aan om het contact formulier in te vullen via onze site.

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

Druk op "Snel aan de slag? Hier vind je een antwoord op je vraag"

Dan druk je op "Ik ben klant en ken mij telefoonnummer.
Voer je telefoonnummer in en druk op OK

Dan druk je op "Ik heb een technische vraag"

Dan "Mijn product werkt niet goed"

Daarna kies je Internet en dan krijg je de "Cloud" optie.

Vul de velden in en je zal snel een antwoord ontvangen door een van onze de Cloud-experten

Mvg,

AndyM
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Andy,
Prima, ik heb dit zojuist uitgevoerd.
Ik wacht daar even op een reactie.
Bedankt voor de opvolging.
mvg Steve.
Reputatie 3
Badge +1
Beste,

Ik wacht nu bijna 2 weken op een antwoord voor wat een simpele vraag is.
Bovendien verwacht ik dat de diensten waarvoor ik betaal gewoon werken zo als het hoort !

Vanaf het moment dat ik de cloud wou activeren (dit duurde ook al dagen ...) tot nu support ...

In de winkel Turnhout kunnen ze me niet helpen (geen kennis);
Telefonisch (geen kennis)
Hier op het forum (geen kennis)
Telkens de suggestie om via het contactformulier mijn vraag te stellen, allemaal goed en wel, maar dan moet er ook een antwoord komen.

Graag met spoed een antwoord.
In dien ik voor woensdag (en dan heb ik lang genoeg geduld gehad), geen antwoord op mijn vraag heb, zal ik al mijn diensten opzeggen en naar een andere provider gaan.
Ik denk dat ik lang genoeg redelijk ben geweest en geduld heb gehad.

Voor het geval je mijn vraag niet kan terugvinden, "wat blijkbaar ook al een hele opgave is bij mij Proximus intern":
Dossiernummer: 29323405
Reputatie 7
Badge +6
Hey Steve, ik zie dat je dossier nog steeds in behandeling is. Ik zie dat mijn collega meer info had gevraagd op 16/05 welke dan is doorgestuurd op 18/05. Mijn collega welke dit aan het behandelen is, zal je spoedig hierover contacteren.
Reputatie 3
Badge +1
Hey Steve, ik zie dat je dossier nog steeds in behandeling is. Ik zie dat mijn collega meer info had gevraagd op 16/05 welke dan is doorgestuurd op 18/05. Mijn collega welke dit aan het behandelen is, zal je spoedig hierover contacteren.

Dan beschikt u toch over heel andere info als ik...

Meer info waar achter gevraagd wordt is slechts mijn klantennummer - waar al een week over gedaan wordt om deze op te zoeken en/of na te vragen!
Dan is er nog niet eens iets inhoudelijk gevraagd ...

Deze info is op 16/05 inderdaad gevraagd en ook opdezelfde dag beantwoord.
Zie screenshot mail.
Dus waar u de 18/05 vandaan haalt?


Heel erg vervelend dit ...

Ik begrijp echt niet dat dit zo moeilijk moet gaan?
Ik kan best even geduld hebben en andere kanalen raadplegen, maar dit is toch wel te ...
Reputatie 7
Badge +6
Vreemd, is pas in ons systeem gekomen op 18/05. Niet gepanikeerd Steve, mijn collega zal dit spoedig voor je nakijken.
Reputatie 3
Badge +1
Misschien jullie systeem dan toch eens nakijken? ...

Tot op heden nog altijd geen relevant antwoord.

Wel weer een mailtje dat mijn vraag naar een andere dienst is gestuurd.
Ondertussen weer geen reactie meer.

Waarom loopt dit zo moeilijk?
Reputatie 3
Badge +1
Nogmaals telefonisch contact opgenomen.
De persoon aan de lijn kon me niet verder helpen en verzekerde mij opnieuw dat de gepaste dienst mij binnen 10 minuten ging terugbellen.
Zoals het heel de tijd al gaat, geen telefoon ontvangen...
Reputatie 3
Badge +1
Klacht online geplaatst via de site van Test - Aankoop.
Verdere social media kanalen volgen nog...
Reputatie 7
Badge +4
Dag Steve,

Je dossier is nog steeds in behandeling, Samuel zal je terug contacteren wanneer hij meer info heeft.

Het is normaal dat je telefonisch niet kon verder geholpen worden, cloud support is enkel via mail. Je kan antwoorden op de mail van Samuel als je meer info wil, of gewoon even afwachten tot hij jou terug mailt.

Mvg,

Kim
Reputatie 3
Badge +1
Mijn dossier is al bijna 3 weken in behandeling en al die tijd heb ik een afwachtende houding aangenomen ...
Op deze manier kan dit nog erg lang duren.

Het kan best normaal zijn dat er telefonisch daar geen support bestaat voor de cloud, toch verkopen jullie een dienst waarvoor ik maandelijks betaal.
Deze dienst werkt niet, dus moet ik hiermee geholpen worden.

Maar goed deze discussie ga ik hier niet voeren, heeft overigens ook geen zin.

Ik wens een oplossing voor mijn probleem, ik geef het nog even tijd, maar dit kan niet blijven aanslepen ... .
Reputatie 3
Badge +1
Ik was zaterdag in het Wijnegem shopping center en ben daar ook nog maar eens de Proximus winkel binnen gestapt.
Zoals verwacht konden ze me niet helpen.
(Overigens een half uur voor moeten aanschuiven ...)

De bediende uit de winkel beloofde mij dat er vandaag iemand zou terugbellen om mij te woord te staan.
Tot op heden heeft er vandaag niemand gebeld...
(Zoals steeds het geval is.)

Nog steeds geen oplossing!
Graag een duidelijk antwoord hoe en wanneer dit opgelost wordt?

En een compensatie lijkt me wel op zijn plaats, ik kan mijn cloud bijna een heel maand niet gebruiken, maar dit zal wel aangerekend worden...

Zeer ontevreden momenteel over Proximus!
Reputatie 7
Badge +6
Hey Steve, ik kijk het nog eens na en vraag het ook even na bij mijn collega bij wie de case in behandeling is. Ik hoop je snel hierover meer info te geven.

Edit: Het zit momenteel in behandeling bij onze ingenieurs. Zij zijn dit aan het nakijken. Zodra we feedback ontvangen hebben laten we je iets weten.
Reputatie 3
Badge +1
Dit zou volgens mij Samuel zijn, hij zou me contacteren zodra hij meer info heeft.
Maar dit is al dagen geleden ...
Reputatie 7
Badge +6
Klopt, Samuel volgt dit persoonlijk voor je op. Hij heeft dit laatst doorgestuurd naar onze ingenieurs welke op hun beurt dit verder aan het nakijken zijn. Mijn excuses voor de vertraging.
Reputatie 3
Badge +1
En wat zijn de verdere verwachtingen? Want zo kan dit natuurlijk erg lang blijven duren?
Graag duidelijke communicatie.
Een heleboel ergernissen en frustratie zou al kunnen voorkomen worden als er meer feedback is naar de klant wat er gebeurt. Nu lijkt het alsof er niets mee gedaan wordt ...

Plus waar kan ik terecht voor een eventuele compensatie?
Reputatie 7
Badge +6
Steve, momenteel zijn we aan het wachten op feedback van onze ingenieurs. Ik kan je dus nog niet meer info geven. Zodra we feedback ontvangen hebben laten we je iets weten. Ik hoop dan meer concrete info te hebben alsook een oplossing.
Voor de compensatie kunnen we dit bekijken zodra dit is opgelost. Je hoeft hiervoor geen andere dienst meer te contacteren.
Reputatie 3
Badge +1
Weer een dag verder ... .
Hoelang gaat dat wachten nog duren?
Reputatie 3
Badge +1
Graag vandaag een duidelijke reactie!
Ik heb lang genoeg geduld gehad...
Ik wens hiervoor ook telefonisch gecontacteerd te worden.
Graag dit asap regelen.
Reputatie 7
Badge +4
Hey Steve, zoals mijn collega's reeds hebben gemeld heb ik de problemen die je hebt doorgegeven aan de betrokken dienst, deze hebben een dossier opgestart om na te gaan wat de oorzaak is van het probleem dat je hebt, helaas heb ik hierover nog niet meer nieuws ontvangen, ik heb alvast nog maals gevraagd om zo spoedig mogelijk een status update hiervan te krijgen, van zodra ik een antwoord krijg laat ik het zeker hier weten, ik hoop alvast dat ik je hier snel een nieuwe status kan bezorgen.
Reputatie 3
Badge +1
Met reacties "zoals mijn collega's reeds gemeld hebben ben ik niets..."
Dit duurt nu al veel te lang.

Kom eens met concrete informatie! Ik kan mij heel moeilijk voorstellen dat dit zo lang hoort te duren.
Ik kan al heel de maand mijn cloud niet gebruiken en ik heb mijn bestanden DRINGEND nodig !

De deadline is voor mij maandagavond 5 juni.
Indien ik dan geen reactie en telefonisch opgebeld ben door Proximus + compenstatie, zet ik alles in het werk om over te stappen naar een andere provider.

Dit is niet meer redelijk.
Reputatie 6
Badge +4
Beste,

We namen notie van uw deadline..

maar ook wij zijn gebonden aan feedback van synchronos, de firma die deze cloud server beheerd en zoals mijn collega al vermeldde dringen we constant aan op feedback.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Sabineb,
Dat kan best zo zijn, maar daar heb ik als klant geen boodschap aan.
Dat is jullie interne keuken, mijn aanspreekpunt is Proximus.
De deadline blijft dezelfde.
Ik hoop echter dat het zo ver niet moet komen.
mvg

Reageer