Norton internet security

  • 13 February 2014
  • 6 reacties
  • 562 Bekeken


is Norton internet security nog steeds GRATIS bij MAXI PACK ?

6 reacties

Beste Johnny,
Elsa en Alexander hebben gelijk.
Dit is niet meer gratis inbegrepen in een Maxi pack.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste yvette,
U moet dit downloaden via onze e-Services.
Meer info vindt u op :
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a...
Met vriendelijke groeten,
Eva
Proximus speelt hier een vuil spelletje dat ik bij de ombudsdienst aanhangig gemaakt heb; ik heb een professioneel abo met gratis Norton. ik lichtte en optie en ze hebben automatisch gratis Norton gecancelled omdat ik "mijn abo gewijzigd heb". Ik neem dus een GRATIS optie en ineens vragen deze afzetters 5€/maand voor Norton.

Aan alle concurrenten van Proximus: wat kunt gij bieden, want hier blijf ik niet.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Midrac,

Stuur je me een privébericht met je klantennummer?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Ik gebruik Norton Security op mijn pc's en ben er blij mee. Na de installatie gaat u gewoon naar binnen en schakelt u de overbodige functies zoals pc-afstemming en optimalisatie van de niet-actieve tijd uit. Ik heb ze jarenlang gebruikt en ik blijf bij hen omdat ik geen grote problemen (of malware / virussen) met het product heb gehad.

Je kunt het downloaden van Amazon voor minder dan $ 30 (3 pc's, 1 jaar). Newegg heeft het ook om te downloaden met een gratis proefversie van 60 dagen om het uit te testen en te kijken of u het leuk vindt.

Buiten dat is Eset ook een goede keuze, maar ik kon geen enkele plaats vinden waar het onder de $ 45 was.
Bovendien, met eenvoudige installatie, kan Norton Security naadloos worden geïntegreerd in uw computer en dynamische resultaten leveren voor de beste bescherming tegen computervirussen. Het beschermt mijn computer slim tegen cyberbeveiliging en identiteitsdiefstal, terwijl ik mijn online activiteiten en belangrijke gegevensbestanden beveilig met problemen

Reageer