Vraag

Zakken abbo

  • 26 February 2018
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Reputatie 1
hallo,
betreft klantnummer: 608917258

Ik wil nu eens duidelijkheid, want heb al 3x de klantedienst gebeld en al 3 x iets anders gehoord.
Wij willen graag het abbo. gekoppeld aan de iPhone laten zakken naar een goedkopere formule.
Wij namen 1 x contact via een proximus verkooppunt en daar vertelden ze dat we een restwaarde van 300€ moesten betalen (abbo. zou nog lopen tot augustus ergens...).

OP onze laatste factuur staat onderaan dat het abbo. gekoppeld aan de nokia 5 blue het enige contract is van de bepaalde duur en dat al onze andere contracten van bepaalde duur zijn, ... dus ik ging ervan uit dat het abbo met de iPhone dan wel al afgelopen was. Dus effe bellen naar de klantendienst. Daar zei een mevr... dat klopt, u kunt van abbo zakken ZONDER restwaarde te betalen, zal ik dit aanpassen??? ... ik antwoorde: voorlopig nog niet, ik bespreek het eerst met partner.

Ik belde diezelfde namiddag terug en kreeg een meneer aan de lijn. ik meg de situatie uit en zei dat we zouden zakken van abbo... waarop hij antwoorde: Dan moet u wel een restwaarde betalen, want het contract loopt nog tot december 2019???

Dit zijn 3 verschillende verhalen en volgens mij weten ze hetzelf niet en zeggen ze maar iets aan de telefoon.

Ik ben heel erg tevreden over de producten van proximus, daar de dienstverlening laat te wensen over, want ik heb echt het idee dat ze het niet weten en zomaar iets zeggen, want tot op heden heb ik nog steeds geen juist bedrag gekregen van de restwaarde, laat staan of ik we nu al dan niet een restwaarde moeten betalen...

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-met-toestel-stopzetten.html

In principe wordt een abonnement met smartphone onderschreven voor een periode van 24 maand (= periode nog niet verstreken = restwaarde bij aanpassing contract & indien periode verstreken staat het u vrij te doen wat u wil)
Hebt u werkelijk geen info meer m.b.t. aankoopdatum (en/of kunt u niets meer terugvinden in MyProximus mijn facturen of mijn producten)?
Desalniettemin zou Px u wel een duidelijk en éénduidig antwoord hieromtrent moeten kunnen geven

Reageer