Wt is hier nu zo moeilijk aan ? Support noemen ze dat dan

  • 17 October 2018
  • 0 reacties
  • 205 Bekeken

Hoe men U aan het lijntje houd !

LuBarAnd 7 dagen geleden
Hallo Proximus Team,

ik zit met een voor mij vervelend probleem, namelijk het is mij onmogelijk om een bepaalde dienst of persoon te contacteren op nummer 02/235.40.00. Ik krijg enkel de melding dat ik het algemeen klantennummer moet bellen op 0800.22.800, maar daar weet men natuurlijk noch van toeten, noch van blazen, en kan men mij niet verder helpen, eerder probeert men me af te schepen.
Na enig aandringen, zou de persoon aan de helpdesk toch ergens een mail naartoe sturen met mijn vraag, maar daar heb ik totaal geen zicht op noch enige feedback over gekregen.

Dit bovenstaande telefoonnummer werd mij gegeven door de persoon (Erwin of Jan) die de kwaliteitsopvolging doet voor klanten in geval van klachten, en die mij opgebeld had op 3 juli 2018 om 10u28.

Het betrof mijn klacht over de te trage internetverbinding (download 5 Mbps - Upload 0,4 Mbps) via ADSL dat momenteel geimplementeerd is. Hij deed een voorstel en een aanvraag werd ingediend om die verbinding te veranderen van connectiepunt en over te gaan naar VDSL.

Hiervoor moest echter eerst een goedkeuring gegeven worden, maar er werd direct erbij vermeld dat er slechts 1% kans was dat dit niet zou goedgekeurd worden. Een oplossing zou er dus ten vroegste komen eind augustus, begin september.

Ze hadden mij gevraagd om hen in de loop van september terug te bellen voor verdere informatie indien ik nog geen verder bericht gekregen had omtrent de aanpassing.

Vandaar mijn vragen:
1) Hoe kan ik die mensen bereiken of kunnen ze mij zelf terug contacteren
2) Wat is de status van de geboden oplossing

Mvg,
Luc Hemeryck
0476/997173
050/280215
luc.hemeryck@h-ics.be


Het Proximus Team 6 dagen geleden
Hallo Luc,
Helaas is VDSL 2 nog niet beschikbaar op uw locatie,
wanneer je in deze link: https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html#/input
bij het ingeven van je telefoonnummer HD mogelijk ziet staan, is VDSL beschikbaar. Je kan dan een aanvraag doen via onze klantendienst.

Groeten Geert


LuBarAnd 6 dagen geleden
Beste Geert,

Dit is natuurlijk jullie standaard antwoord. Maar daaruit blijkt nog maar eens dat jullie niet LEZEN wat ik hier precies aanhaal. Namelijk, VDSL2 is WEL beschikbaar op slechts 200 meter van mijn bedrijf, in dezelfde straat. Maar dit passeert niet voorbij mijn huis. Dit werd bevestigd door meerdere medewerkers van Proximus zelf (lokale technieker, en jullie kwaliteitsopvolging dienst).

Ik had net DAAROVER een gesprek met jullie kwaliteitsdienst. Zij hebben een aanvraag ingediend om dit door te trekken tot aan mijn bedrijf, en nu wacht ik reeds enkele maanden op een antwoord hierop. De persoon (Erwin …) die me op 3 juli hierover telefonisch ingelicht heeft, zei zelf dat ik hen terug kon contacteren op bovenstaand nummer om een stand van zaken te krijgen. Echter blijkbaar is dit nummer niet van extern bereikbaar.

Dus ik zal mijn vraag nog één maal herhalen, hopend op een positief antwoord: hoe kan ik in contact komen met de kwaliteitsdienst of klachtendienst of who-ever die zich hiermee bezig houdt.
En vooral met de persoon die mij toen gecontacteerd heeft.

Of wie bij Proximus kan mij hier wel verder mee helpen !!!!

Indien ik nogmaals geen positief gevolg krijg, zal ik verplicht zijn mijn relatie met Proximus te verbreken en over te gaan naar Telenet, dat wel voorbij mijn huis passeert.

Groeten,
Luc


Het Proximus Team 6 dagen geleden
Luc,
Ik heb het doorgestuurd naar de betrokkendienst, van zodra ik nieuws heb laat ik je iets weten.

Groeten,
Thierry


LuBarAnd 22 uur geleden
Hallo, ik heb tot op heden nog geen nieuws, noch een antwoord ontvangen.

Ik zou graag van jullie een kopie krijgen van de inhoud die naar die betrokken dienst gestuurd werd, zodat ik kan verifiëren of het de goeie omschrijving was.

Ik begrijp ook niet waarom een antwoord op een simpele vraag zo lang moete duren.
Stuur ze dus maar een nieuwe herinnering. Wat aandringen kan geen kwaad.

Men kan me toch niet blijven negeren. Of is dit net de bedoeling ?

Als Proximus mij geen oplossing wil aanbieden, dan moeten ze er ook voor uitkomen.

Dan weet iedereen tenminste waar die staat en kan ik de nodige maatregelen treffen om over te gaan naar Telenet.

Ik geef Proximus nog de kans tot eind deze week.

Mvg,
Luc

0 reacties

Geen reactie

Reageer