Skip to main content

Hoe kan het dat een wild vreemde een digicorder besteld op ons klanten nummer zonder eerst contact te hebben gehad met ons? Momenteel staat er 44€ open waar wij niet om gevraagd hebben en er wordt gedreigd van onze verbindingen af te snijden…

We hebben reeds 2X contact gehad met de klanten dienst via telefoon en dit is nog steeds niet in orde! Een mail adres om de bewijzen van fraude op te sturen krijgen we ook niet. WAAR moeten we naartoe om dit in orde te brengen? Het laatste nieuws, test aankoop, …? 

Gelieve ons asap te contacteren en dit recht te zetten.

Dag @KristelVDB, dossier 47961651 is hiervoor in behandeling en de dossierbeheerder probeerde jullie reeds te contacteren. Je kunt reageren op de mail die je ontvangen hebt. Groetjes, Heidi


FYI: In afwachting dat er iemand van Proximus forumteam hier langskomt om je verder te helpen, best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 
in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb ivm met je probleem nog bijkomende informatie zetten, zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.


Reageer