Beantwoord

Wijziging facturatiemethode

  • 8 March 2018
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Beste,

Momenteel wordt mijn gsm factuur verstuurd naar Zoomit.
Ik wens dit te wijzigen.
Elke poging mislukt elke keer weer, omdat er een scherm verschijnt dat zegt dat er door technische storingen niets kan worden opgeslagen.
Hoe kan ik dit dan wijzigen?!
icon

Beste antwoord door JanDe 13 March 2018, 14:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

Hoe wenst u voortaan uw facturen te ontvangen? Kan u mij ook uw klanten nr doorgeven via deze privé link? :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik zal de wijziging uitvoeren voor u.

Groeten, Aw
Reputatie 6
Badge +3
Aangepast, Laura. Groetjes. Jan
Beste,
Ik zit met hetzelfde probleem.
Ik zou van zoomit willen overschakelen naar gewone mail maar dit lukt. Krijg steeds melding dat dit niet mogelijk is.

Reageer