Beantwoord

Wijzigen rekeningnummer domiciliering!

  • 29 January 2018
  • 3 reacties
  • 950 Bekeken

Na een aantal keer bellen en luisteren naar een afschuwelijk liedje ben ik het even beu.
Wij zouden graag een ander rekeningnummer doorgeven voor onze domiciliëring omdat het huidige nummer niet meer gebruikt wordt.
Is er echt geen andere mogelijkheid om dit te doen dan naar de klantendienst bellen?
icon

Beste antwoord door Marleen 29 January 2018, 17:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Ter info:
kan ook eventueel op deze manier > surf naar > contacteer onze klantendienst .
klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 7
Badge +6
Waar je dan ook geen antwoord op krijgt, hoor, tenzij 'eventueel' dus 😉 'we hebben uw mail ontvangen en antwoorden u zo spoedig mogelijk enz.' ... en na een tiental dagen (de normale tijd om via mail een reactie te krijgen) ... nog altijd stilte ... maar het zal wel weer het 'beste antwoord' zijn, want het houdt de klant wat langer zoet.
Tenzij wat protest tegen die standaardreacties iets losmaakt???
Mijn advies (uit ervaring): 😤
Blijven bellen naar de facturatiedienst!
Zoals op de facturatie dienst trouwens, kan er van meespreken, daarom alle middels gebruiken tot er een oplossing uit de bus komt, standaard antwoorden of niet als er maar een standaard oplossing komt ☺️
Het beste antwoord zal trouwens alleen van proximus zelf kunnen komen want wij zullen, als niet van proximus zijnde, voor veel zaken/problemen, deze zeker niet kunnen oplossen, mijn gedacht 😉

NB: Er zijn er hier zelf die vrienden hebben die helpen om hun antwoorden te liken 🤔