Beantwoord

Webpromo niet van toepassing? Officiële sitevoorwaarden voor promo worden niet toegepast

  • 6 April 2021
  • 9 reacties
  • 240 Bekeken

Beste,

 

Wij sinds lange tijd klant bij Proximus.

Ons huidig product is niet meer up to date en te duur voor wat het huidige aanbod is.

Bij het overlopen van de mogelijkheden komen we tot het Flex S product à € 74.99/maand

Hier bovenop loopt er een promo dat er gedurende 3 maand een promotie is dat het bedrag herleid zal worden tot €49.99/maand en 1 jaar gratis Disney+
Gezien dit een web-promo is, doorloop ik het proces om te kunnen genieten van dit aanbod.
Dit lukt niet en er ik krijg de boodschap dat ik contact moet opnemen met de klantendienst om dit verder te bespreken.

 

Na een lang gesprek (behulpzame medewerer) hoor ik dat de promo-prijs van 49.99/maand voor de eerste 3 maand niet geldig en de 1j Disney+ ook niet. 

Bij de webpromo voorwaarden staat er niet dat dit niet voor bestaande klanten is.

Dit is nergens terug te vinden op de site van Proximus en ook niet bij de voorwaarden van deze actie

Actieperiode is 5/09/2020 en 14/09/2021

Bron: https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

 

Officiële WEBPROMO tekst:

Webpromo

Vanaf € 49,99/maand gedurende
3 maanden + 1 jaar toegang tot Disney+

 

 

icon

Beste antwoord door Covis 6 April 2021, 18:46

Bekijk origineel

9 reacties

Ik ben inlogd met mijn myproximus login en ik zie andere info. Zoals de eerste printscreen toont.
Dit is enorm contradictorisch.

Toch bedankt voor de info en reacties

zie je daar dan niks onder voorwaarden staan waar je moet op klikken om dit venster met voorwaarden te zien.

enfin: speelt eigenlijk nog weinig een rol aangezien het toch op hun officiële website staat

Tja, als je ingelogd bent met je MyProximus login zie je die informatie over de webpromo niet omdat je er als bestaande klant met al vast internet toch niet van kunt genieten, maar ik laat het verder aan de Proximus medewerkers over. 

PS: als je niet bent ingelogd op MyProximus zie je de voorwaarden van de webpromo dan ook niet?

Ik ben inlogd met mijn myproximus login en ik zie andere info. Zoals de eerste printscreen toont.
Dit is enorm contradictorisch.

Toch bedankt voor de info en reacties

voorwaarden:

Webpromo:

  • Van 01/02 t.e.m. 02/05/2021, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Flex kiest.
  • Maandelijkse korting van maximaal € 46/maand gedurende de eerste 3 maanden, afhankelijk van de samenstelling van het pack door de klant. Nadien betaal je de gewone prijs.
  • 1 jaar toegang tot Disney+ (niet compatibel met de tv-opties All Stars of All Stars & Sports):
    De toegang is geldig t.e.m. 14/09/2021. Het voordeel eindigt 12 maanden na het activeren van het Disney+ account. De aanvraag moet vervolledigd worden op www.disneyplus.beNieuw venster (check vervolgens je mail voor je unieke link om toegang te krijgen tot Disney+). 1 inschrijving per klant. Toegang tot Disney+ onder voorbehoud van activering van een account bij Disney+ door de klant. Het aanbod kan niet worden gebruikt op een bestaand Disney+ account. De algemene gebruiksvoorwaarden van Disney+ zijn van toepassing. Op het einde van de periode van 12 maanden zal de toegang tot Disney+ door Disney aan de klant worden gefactureerd tegen de geldende marktprijs. Om te genieten van Disney+ inhoud via uw Proximus-decoder (in de sectie recommended apps van het menu) , moet u over een Android TV decoder beschikken. Meer info hierNieuw venster!
  • Niet compatibel met andere promoties, met uitzondering van het gezamenlijke aanbod van een smartphone met een gsm-abonnement en de DataPhone-optie.
  • Proximus behoudt zich het recht voor deze actie te verlengen of vervroegd te beëindigen.

Netflix: algemene voorwaarden van Netflix: www.netflix.com/termsofusenieuw window. Hoe activeer je Netflix? www.proximus.be/iwantnetflixnieuw venster

All Stars/All Stars & Sports: aanbod geldig van 03/08/2020 tot 02/05/2021 inbegrepen, bij aankoop van de TV-optie All Stars aan € 29,99 per maand of bij aankoop van de TV-optie All Stars & Sports aan € 39,99 per maand. Enkel voor TV-klanten van Proximus. Niet compatibel met pack Flex Premium. Actie niet combineerbaar met andere promoties, behalve het Flex-voordeel van € 0,99 voor tv-opties. Korting slechts één keer van toepassing per klant en toegekend per schijf van € 5/maand gedurende 3 maand op de Proximus aanrekening.

 

 

Algemene voorwaarden:

Mobiele telefonie

Onbeperkt gebruik: alleen voor normaal en persoonlijk gebruikconform de algemene voorwaarden van Proximus.

Toegang tot netwerk 2G 3G/3G+ 4G/4G+ 5G
Mobilus Flex        
Mobilus Flex +        
Unlimited Light        
Unlimited        
  • Unlimited Light: Je beschikt over 20 GB in België en binnen de EU* om te surfen aan maximale 4G/4G+ snelheid. Eens je GB’s opgebruikt zijn, kan je onbeperkt verder surfen aan een verlaagde snelheid (maximum 512 Kbps). 
  • Unlimited: Je beschikt over 40 GB in België en binnen de EU* om te surfen aan maximale snelheid via onze 4G, en 5G netwerk. Eens je GB’s opgebruikt zijn, kan je onbeperkt verder surfen aan een verlaagde snelheid (maximum 512 kbps). 
  • De klant kan tot 6 mobiele telefoons in het pack opnemen met dezelfde voordelen.

5G: Het 5G-netwerk is alleen toegankelijk in overdekte gebieden in België en vereist een 5G-compatibel toestel. Meer info: www.proximus.be/5G.

Onbeperkt gebruik: De dienst is geconditioneerd tot een niet-afwijkend gebruik, "als een goede huisvader". Proximus behoudt zich dus het recht voor om de dienst te beperken of op te schorten bij gebruik van meer dan 100 GB/maand.

Internet (data):  Indien de klant die surft aan verlaagde snelheid opnieuw wil verder surfen aan maximale snelheid, is het mogelijk om een data boost optie aan te kopen via MyProximus of door contact op te nemen met de klantendienst.

Beschermingsmaatregel: om onverwacht hoge facturen te vermijden, wordt het mobielinternetgebruik van de klant geblokkeerd als hij € 60 meer data verbruikt dan het bedrag voorzien in zijn bundel. Als de klant dat wenst, kan hij zijn verbruik heractiveren via de MyProximus app of door contact op te nemen met de klantendienst. 

Gratis mobiele oproepen en sms’en :

  • In België en onderweg binnen de EU*, voor oproepen en sms'en over alle mobiele en vaste netwerken uitgezonderd de speciale nummers (voting, 0900, enz.)De oproepen worden per seconde gefactureerd vanaf de 61ste seconde. Goed om te weten: internationale gesprekken (= bellen vanuit België naar de EU) zijn niet inbegrepen.

* EU = Landen van de Europese Unie + IJsland, Liechtenstein en Noorwegen.
 

TV & entertainment

TV: Voor meer info over de beschikbaarheid van TV, het hd-bereik, de mogelijkheid om meerdere televisietoestellen aan te sluiten en het aanbod aan zenders volgens de regio’s: www.proximus.be/tv

Pickx app voor TV-klanten met een MyProximus-account, voor gebruik in België via Proximus internet (vast en mobiel). Tv-gids toegankelijk voor alle internetgebruikers. 
De TV klanten hebben ook toegang tot de tv-content met uitzondering van de Partner aanbiedingen via de Proximus Pickx app en proximuspickx.be met een MyProximus account. De tv-content in de video is enkel voor illustratieve en educatieve doeleinden.
Indien de klant een mobiel abonnement heeft, is er een extra mobiel data volume van 5 GB voorzien voor de Proximus Pickx app. Indien de klant de limiet bereikt heeft van zijn mobiele data bundel, zal de verlaagde surfsnelheid ook gelden voor de mobiele data van de Pickx app.

My e-Press: My e-Press is enkel beschikbaar voor particuliere klanten. Professionele, BTW-plichtige klanten die een Flex nemen, zullen geen toegang hebben tot My e-Press.

Tv-optie: keuze (je kan 2 keer/jaar wijzigen) uit een door Proximus geselecteerde lijst. Wijzigingen aanbod worden 2 maand op voorhand ter kennis gebracht.

Netflix: dienst aangeboden door Netflix International B.V. Proximus biedt via de decoder een technisch vereenvoudigde toegang tot Netflix. Volg de instructies op www.proximus.be/iwantnetflix om je Netflix-streamingabonnement te activeren of om je bestaande account te linken. Algemene voorwaarden Netflix van toepassing: www.netflix.com/termsofuse. Kies je voor Netflix als tv-bundel, verhoogt de prijs van het pack met tv bundel met € 1 per maand. De prijs van het Netflix-abonnement wordt vermeld op de Proximus-factuur. Tv-bundel omvat standaard een abonnement voor 2 schermen. Op aanvraag: 4 schermen (€ 4 meer/maand). Proximus behoudt zich het recht voor de actie te verlengen.

Disney+: Proximus voegt maximaal 12 maanden toegang tot Disney+ toe aan de All Stars en All Stars & Sports tv-opties. De toegang is geldig voor zowel bestaande als nieuwe All Stars & All Stars & Sports abonnementen tussen 15/09/2020 en 14/09/2021. Het voordeel eindigt 12 maanden na het activeren van het Disney+ account of bij annulering van de tv-optie All Stars of All Stars & Sports.

De aanvraag moet vervolledigd worden op www.disneyplus.be.

1 inschrijving per klant. Toegang tot Disney+ onder voorbehoud van activering van een account bij Disney+ door de klant. Het aanbod kan niet worden gebruikt op een bestaand Disney+ account. De algemene gebruiksvoorwaarden van Disney+ zijn van toepassing. Op het einde van de periode van 12 maanden zal de toegang tot Disney+ door Disney aan de klant worden gefactureerd tegen de geldende marktprijs (momenteel € 6,99/maand).

Om te genieten van Disney+ inhoud via uw Proximus-decoder (in de sectie recommended apps van het menu) , moet u over een Android TV decoder beschikken. Meer info hier!

TV Replay:  TV Replay is gratis voor alle bestaande TV-klanten die kiezen voor een Flex-pack. De beschikbaarheid van programma’s en TV Replay hangt af van de televisiezenders en de toelatingen die deze al dan niet hebben om het genoemde programma te exploiteren. Ook beschikbaar op computer, tablet en smartphone via de Pickx app. De lijst van de beschikbare zenders in TV Replay op TV en de Pickx app, alsook de bijzondere algemene voorwaarden, staan te lezen op www.proximus.be/tvreplay
 

Vast internet

Onbeperkt internetvolume: persoonlijk en normaal gebruik, cf. de algemene voorwaarden. Na gebruik van 3 TB, wordt je snelheid beperkt tot het einde van de maand, tenzij activering van je gratis 300 GB extra volume activeert via MyProximus. Meer info: www.proximus.be/internetpolicy.

Snelheid van het vaste internet: de maximale vermelde snelheid is een theoretische waarde. Deze wordt in de praktijk niet voor alle klanten behaald. De downloadsnelheid thuis hangt vooral af van de afstand tussen het aansluitpunt en de centrale, de beschikbaarheid van de technologie, de computerinstallatie en de interne bekabeling en in uitzondelijke gevallen, van het algemene gebruik. Deze factoren moeten optimaal zijn om op de maximale snelheid te kunnen surfen. Als je wifi gebruikt, kan je surfsnelheid ook lager zijn. Om de surfsnelheid bij jou thuis te kennen: proximus.be/internetspeed.

Wi-Fi Booster: de klant heeft recht op een gratis Wi-Fi Booster in zijn Flex-pack (met vaste lijn). Gebruik in België. 1 per klant op aanvraag of op initiatief van de technieker.
 

Vaste telefonie

Onbeperkt bellen: alleen voor normaal en persoonlijk gebruik en conform de algemene voorwaarden van Proximus.

Onbeperkt bellen nationaal: onbeperkt bellen vanaf de vaste lijn naar nationale vaste lijnen (spraaktelefonie) de klok rond. 1.000 belminuten voor oproepen vanaf de vaste lijn (spraaktelefonie) naar alle mobiele nummers in België tijdens piek-en daluren, na deze 1.000 belminuten belt de klant aan voorkeurtarieven. Opgelet: condities niet van toepassing op de speciale nummers (070, 077, 09xx, 1xxx) en de internetnummers.

Optie “free calls international”: 2000 minuten/maand gratis bellen tijdens de daluren (tussen 17u en 8u) en tijdens het weekend, voor de internationale oproepen met uw vaste lijn naar vaste en mobiele lijnen (uitgezonderd mobiele nummers in Marokko en Turkije) van de volgende bestemmingen: Andorra, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, IJsland, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slovakije, Spanje, Tsjechische Republiek, het Verenigd Koninkrijk, Zweden, San-Marino en Zwitserland, Verenigde Staten, Canada en vaste lijnen in Marokko en Turkije, vanaf het oproepnummer dat de klant heeft opgegeven bij de intekening, met uitsluiting van de 64k-dataverbindingen op ISDN-lijnen, speciale en premium nummers (niet geografische nummers zoals 070x, 09xx, 1xxx enz.) Bekijk de tarieven buiten de bundel via deze prijslijst. Maximaal 1 optie per klant. Niet cumuleerbaar met andere opties die korting bieden op de internationale gesprekken.

Oproepen naar alle andere landen ter wereld zijn per sec gefactureerd na de 1e min, zonder connectiekost.

Installatie inbegrepen: installatie door een technieker inbegrepen (ter waarde van € 59) voor alle Flex-klanten. 

 

Tweede tabblad https://ibb.co/Yyrjqc4

Huidig scherm, geen vermelding van die webpromo. Tweede tabblad is algemene voorwaarden

 

@Username13: Het staat nochtans bij de voorwaarden van de webpromo onderaan de pagina die je zelf als bron hebt opgegeven. De data zijn wel iets anders:

 

@Username13 : bij de voorwaarden van de webpromo (onderaan de pagina) staat er wel: voor elke NIEUWE INTERNETABONNEE die voor een Flex kiest. 

Je hebt zeer waarschijnlijk als bestaande klant  al een internetabonnement bij Proximus, dus kom je daarom niet in aanmerking voor de webpromo.

Zonet gezocht op deze vermelding (zowel manueel als via zoekfunctie) en heb deze niet gevonden bij de algemene voorwaarden.

Het kan zijn dat ik dit gemist heb maar om verwarring te vermijden moet dit toch snel terug te vinden zijn.

@Username13 : bij de voorwaarden van de webpromo (onderaan de pagina) staat er wel: voor elke NIEUWE INTERNETABONNEE die voor een Flex kiest. 

Je hebt zeer waarschijnlijk als bestaande klant  al een internetabonnement bij Proximus, dus kom je daarom niet in aanmerking voor de webpromo.

Reageer