Beantwoord

wat gebeurt toch

  • 11 January 2022
  • 29 reacties
  • 326 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Sinds begin januari maakt heel vreemde zakens mee ! 4januari plots sms mijn mobilus m verandert is ! Dan ik afspraak met technicus moet maken voor installatie ! Ben sinds 1997 of zo al klant proximus en heb pack internet , norton , tv met entertainment en gsm mobilus m ! Ik ben en ja er is een pack bestelt ! Deed ik dus niet ! Na over en weer gepraat ga ik maar akkoord met flex nemen iets ik niet wou maar iemand gewoon op eigen houtje dit voor me heeft verandert gezien ik niet akkoord wou gaan !

 

dan ontvang ik nieuw simkaart ! Ik contacteer proximus ! Nee mevrouw gooi maar weg das vergissing !

vuilbak in ok

nu e-mail met retouretuketteb voor modem terugzenden en doe niet voor 27januari ga ik betalen ervoor !

ik denk iemand is bij proximus in mijn produkten bezig

als zo zie ga ik twee gsm nr bezitten 

Unlimited s en flex s

wat moet ik nu met 2 nrs ??

ik wil hiermee naar ombudsdienst gaan want dit zijn mindspelletjes ze aan spelen zijn !

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Martin 11 January 2022, 20:42

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoe kan nu pack opzeggen en technieker terug laten langskomen met nieuw aktievatie van 59€ enzo

ik heb pack al heel erg lang 

heb niets opgezegd zelfs tv niet hoor 

alles is zelfde

 

ze willen me de modem

layeb betalen als niet terugstuur voor 27januari

als persoon met minimumloon kan ik dit echt missen hoor

Goed betalen  geen garantie meer

die mensen daar achter hun schermen hebben teveel macht en doen wat willen

als moet vertrek wel zeg ! 
kan zijn proximus me liever ziet gaan tja 

telang al klant bij hun 

moet toch door ombudsdienst te achterhalen zijn wie er op eigen houtje bij klanten naar believen vanal veranderen !

 

 

 

Wacht best gewoon af tot een proximus forummedewerker dit eens allemaal kan natrekken.

Reputatie 3
Badge +1

Die zeggen altijd niets aan hand ,  is vergissing , is al effe bezig dit , krijg ook nieuw simkaart thuis , gooi maar weg hoor zeiden ze !

nu via e-mail ik mijn modem moet terugsturen of ik betaal deze 159€ of zoiets 

dan lees ik twee gsm nu zou hebben dus die simkaart was wel degelijk een echte !

ik geloof de medewerkers niet langer !

ook waar zie je zoiets ik mijn pack af zou zeggen en per kerende een nieuw neem met installatie door technieker waar ik installatie  van 59€ voor ga betalen ?

te zot toch

heb al heel veel met hun gebeld 

gezien ik dit niet aanvroeg moet iemand het wel zitten aanvragen en ik vermoed een medewerker zelf 

Reputatie 3
Badge +1

 

Maar toch zetten de Prox forummedewerkers hier heer veel weer recht wat zelfs scheefgetrokken was, dus niet te vlug de moed opgeven.
We horen morgen wel wat ze voor u kunnen doen.

Reputatie 3
Badge +1

Wat versta jij hieruit? Ken niet zoveel van dus Misschiens ben ik fout dat ik sinds vandaag deze ontving wel ongerust ben gaan worden 

Reputatie 3
Badge +1

Ja ik wacht natuurlijk wel 

 

Reputatie 7
Badge +4

Er is hier wel degelijk iets aan de hand 

Uw internet+TV+Mobilus M + Norton 5 is omgezet in Flex S (internet+TV) met inbegrepen in deze Flex S een mobiel abo Unlimited S en een mobiel abo Flex en apart Norton 5 = kost 96.99+5.00 = 101,99 euro/maand of 94.99 +5.00 = 99,99 volgens de website hieronder)

CS_Pack_Flex_NL~2021-12-31-14-01-46~cache.pdf (proximus.be)

 

Noch het totaal op uw brief noch het totaal op de website noch het totaal op de pdf-infofiche kloppen

En uiteraard is er geen enkele reden op uw Bbox terug te vragen (u hebt nog steeds toegang tot internet nodig met uw abo Flex S)

Vermits u vroeger een Mobilus M had lijkt het mij opportuun Unlimted S te behouden en Mobile Flex te laten schrappen door een Proximus medewerker op dit publieke forum (moderator) die tenzij vergissing mijnentwege één en ander - van een door een Proximus medewerker X gecreëerd probleem - dient recht te zetten (en de toegepaste prijzen te verduidelijken) en mogelijkerwijze bv. “als commerciële geste” de eenmalige installatiekost van 59 euro zou kunnen laten vallen (mijn gedacht)

Het voornaamste is dat het door de Prox forummedewerkers allemaal recht gezet kan worden.

Reputatie 3
Badge +1

ik zou zelfs niet overwegen naar mobile flex te gaan want das veel te weinig 5GB surfen ! Ik zit nu al op de 5GB en we zijn amper de 11 januari dus zou ik hele maand beperkt zitten ! Nee dus 

de flex bestelde ik ook zeker niet ! Weet wel of ik iets bestelde of niet dus dat was eerste verrassing maar toen ze uitlegde dat met mobiel ik dan ipv 13 wel 20GB zou hebben zei ik ok laat dan maar staan maar dan komt week later een nieuw simkaart aan en is weer vergissing zeiden ze en ik mocht weggooien maar nu deze e-mail waar ik lees ik twee nrs ga hebben dus twee zal  betalen !

ik betaal 87€ dankzij korting sociaal tarief van 8,40€ 

die betaal ik al jaren mooi op tijd ondanks kleine inkomen maar ga zeker het niet duurder maken met producten ik niet nodig heb zoals twee gsm’s nrs 

 

Proximus maakte een Fraudecase

hopelijk gaan ze het uitzoeken wie dan zit bestellen want ik ben het zeker niet !

hoop het hierbij gaat blijven en ik ga modem niet terugzenden !

bedankt voor jullie reactie en zal jullie zeker op hoogte houden !

 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Alleen die installatie kost is nergens voor nodig gezien ik al vele jaren mijn internet heb , die heb ik nu ook nog en wens die niet af te zeggen dus een nieuw installatie is nergens voor  nodig dus 59€ Hoef niet betalen want er is geen installatie gepland want die heb ik reeds sinds 1997’ongeveer 

Ter info: dit is wat Proximus opgeeft op hun site → Hoeveel mobiele data heb ik maandelijks nodig?

Voor de casual smartphone gebruiker raden wij het abonnement Mobile Flex met 5 GB aan. Je hebt meer dan genoeg data om te surfen op het web en sociale media. Surf je elke dag en stream je vaak muziek (Spotify) en video (YouTube), dan is Mobile Flex+ met 15 GB ideaal voor jou.
Ben je een echte smartphone-addict? Stream je elke dag video’s over 4G/5G? Dan zijn één van onze 3 Unlimited-abonnementen misschien iets voor jou!

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb nu unlimited S van 20GB 

eerst had mobilus M 13GB maar zat soms erover dus moest echt opletten 

 

aan die 5GB heb ik niets want ik zit nu al 4,77GB 

Reputatie 3
Badge +1

Zou dus flex S nooit nemen en eerder hoger gaan dan unlimited S dus hoe meer GB hoe liever 

Ter bijkomende info:

Gsm-abonnementen zonder verplichtingen | Proximus

bvb: Mobilus Unlimited Premium

Alles onbeperkt:

Data, bellen & sms'en
Zonder limieten in België + 50 GB aan volle snelheid in EU

Meer info : Mobilus Unlimited Premium

Alles onbeperkt met 
  • Onbeperkte data:
    In België surf je onbeperkt aan de hoogste snelheid via ons 4G-, 4G+- en 5G-netwerk. In de rest van de Europese Unie beschik je over 50 GB. Boven 50 GB zal je aan maximale snelheid verder surfen maar een kleine toeslag betalen (€ 0,0030/MB).
  • Onbeperkt sms'en en bellen: geldig binnen België en binnen de EU.

Good to know: internationale gesprekken (= bellen vanuit België naar de EU of andere landen) zijn niet inbegrepen.

 

Reputatie 7
Badge +3

@maria_074 Ik zie dat een extern callcenter u heeft overgezet op pack Flex met abonnement  unlimited S voor de gsm.Uw pack prijs was voordien 87,58EUR en nu 88,58EUR(sociaal tarief).Maar dat is normaal omdat sinds januari 2022 de tarieven zijn opgeslagen.Moest u achteraf aanrekeningen krijgen van materiaal of installatiekost, dan mag u dat via deze weg laten weten zodat we de nodige creditnota kunnen opmaken.Er mogen geen extra kosten hiervoor aangerekend worden.Excuses alvast voor het ongemak/verwarring.Groetjes,Joel

Reputatie 3
Badge +1

Ik kreeg vandaag nieuw factuur die 107€ bedraagd ! Groot verschil met de 87€ ik betaalde !

ik weet van 9,25 € dat er bovenop de 87€ zou komen ! 
maar is

wel 20€ meer en dat kan echt niet 

Reputatie 3
Badge +1

Wat is een extern calcenter ?

Reputatie 3
Badge +1

Ik kan aannemen dan 88,58 + 9,25€ = 97,83€

Is geen 107,43€ toch ??!

 

ik zou produkten erbij genomen Hebben maar

welke dan ??

 

Hoeveel gsm abb bezit ik vandaag de dag ?

waarom zie ik

twee gsm’s die van 26 en die van 15€ ???

Reputatie 7
Badge +3

@maria_074  Er wordt onder verbruik € 7,47 bijgerekend voor mobiel internet en onder de rubriek diensten geleverd door derden € 5,96 voor een oproep naar een 070-nummer. Groetjes, Antonella

Reputatie 3
Badge +1

 

Reputatie 3
Badge +1

Ja ind dit weet en wist ik maar das geen 20€ meer 

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou dus hooguit op 99 of 100€ komen ! Geen 107€ 

 

en wat worden mijn volgende facturen want zoals ziet op die balk zit ik niet snel op extra kosten en blijf ik netjes zelfde bedrag  altijd 

Reputatie 3
Badge +1

En Waar blijft dat onderzoek en ze me gingen bellen na onderzoek ?

 

kan dit uitgerekend aan hand mijn diensten ?

Reputatie 3
Badge +1

Ik kreeg trouw beloond en nog korting voor een jaar in juli 2021 begon deze dus zou tot juni 2022 duren maar is eruit gehaald 

ben gaan nakijken wanneer ik het voor eerste keer kreeg dus

12maand maar is amper 6maand gegeven dus ?

Reageer