Beantwoord

Waarom worden trouwe klanten niet beloond met promoties?

  • 28 December 2017
  • 4 reacties
  • 773 Bekeken

Ik ben al 35 jaar trouwe klant bij Belgacom/Proximus (vaste lijn en internet van zodra er internet werd aangeboden). Nooit kreeg ik enige korting of voordeel.
Nu zou ik graag upgraden naar een Tuttimus-pack (waardoor Proximus nog meer aan mij zou verdienen), maar ik mag niet genieten van de promotie omdat ik al een lopend internetabonnement bij Proximus heb lopen. Noemen ze dat klantenbinding?
Ik heb veel zin om met alles op te stappen bij Proximus en naar een andere provider over te gaan.
icon

Beste antwoord door FreyaVR 3 January 2018, 17:08

Bekijk origineel

4 reacties

Dat gevoel krijg ik ook meer en meer!Al 30 jaar trouwe klant!en nooit een cadeau!mensen die voortdurend veranderen van provider genieten van alle kortingen,gratis smartphone,telefoon,televisie....Wij zijn de grote dommeriken,loyaliteit wordt nergens beloond!
Reputatie 7
Badge +4
Beste, het is inderdaad zo dat je nieuwe internetklant dient te zijn voor de promotie van de tv. Kan je via volgende link even je klantennummer geven?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik even na of er nog andere mogelijkheden zijn. Groetjes Freya
Reputatie 6
Badge +3
Meestal kan een klant wel wat maandelijkse korting krijgen , als je erom vraagt.
Inderdaad, ook wij zijn al 30 jaar trouwe klant, maar krijgen nooit spontaan een korting aangeboden. Wel grote acties naar nieuwe klanten. Maar trouw zijn rendeert duidelijk niet voor de klant bij Proximus.
Als je er zelf achter vraagt, kan je wel eens iets krijgen, maar als trouwe klant sinds jaren '80 zouden ze dit toch wel spontaan mogen aanbieden. Vooral als ze zo groot schermen met gratis tv bij nieuwe aansluiting.
Al dikwijls willen vertrekken naar Telenet, maar zie op tegen het werk. Gaat er op een dag misschien toch eens van komen.

Reageer