Beantwoord

Waarom stuurt Px mij 2 "Px-billing" e-mails m.b.t. dezelfde aanrekaning van 20/08/19?

  • 21 August 2019
  • 5 reacties
  • 356 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
@ Px
Vandaag 21/08/19 m.b.t. aanrekening 69**… **240 van 20/08/19 2 e-mails ontvangen 1tje om 07h54 en 1tje om 21h53
Getwijfeld tussen optie "praatbarak" en "facturatie", maar deze laatste geopteerd...
Vemits het 1 en dezelfde aanrekening betreft vermoed ik met quasi zekerheid dat ze uiteindelijk slechts 1maal ten gepaste tijde in rekening zal worden gebracht
Px e-mail probleemtjes?
Gr.
icon

Beste antwoord door IngeDC 23 August 2019, 09:25

Bekijk origineel

5 reacties

Een vraag: krijg jij dan een email omtrent een rekening die nog niet aangegeven staat om te betalen (= alles in orde) op myproximus, ik krijg pas de papieren factuur in de brievenbus een 6-tal dagen nadat ze al aangegeven staat om te betalen op myproximus.
Reputatie 7
Badge +4
@Martin
ik probeer te antwoorden voor zover als enigzins mogelijk is:
  • ik heb/vraag geen papieren facturen/aanrekeningen
  • in MyPx staat onder mijn verbruik "alles in orde" en onder mijn facturen "nieuw document"
  • de update van MyPx valt vermoedelijk +/- samen met de ontvangst van de e-mail (nooit gecontroleerd)
  • de betaling (domiciliëring) is pas voor begin september (+/- 14 dagen na e-mail melding)
Ok, ik stelde die vraag omdat ik dacht dat die e-mail eigenlijk de vervanger was van de papieren factuur en je deze dus ook maar pas zou ontvangen nadat je eigenlijk al eerder op myproximus kon lezen dat er een factuur moet betaald worden zoals het bij mij het geval is met een papieren factuur, ik kan dus al vroeger betalen op myproximus dan dat ik de factuur ontvangen heb om te betalen.
Reputatie 5
Badge +2
Hey M_016,

Ik heb zonet even je aanrekeningen nagekeken. Je hebt 2 betaalovereenkomsten actief waardoor je maandelijks ook 2 aanrekeningen krijgt. Er is een aanrekening opgemaakt op 14/8 en een tweede op 19/8. Deze beide zullen aangeboden worden aan je financiële instelling voor betaling op 03/9 en 05/09. Dit natuurlijk telkens maar 1 keer.
Deze laatste aanrekening, van 19/8 werd per email 2 maal verzonden, dit kan ik terug vinden in het correspondentieoverzicht maar bij navraag is gebleken dat dit om een foutje van het programma uit gaat. Je hoeft je geen zorgen te maken!

Groetjes IngeDc
Reputatie 7
Badge +4
@ IngeDC klaar & duidelijk dank u

Reageer