Vraag

Waarom blijft Proximus maar factureren voor iets dat opgezegd is en niet reageert via de mails? WAARDELOOS!

  • 21 October 2020
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

Ik begrijp dat het wel eens anders gaat dan verwacht maar zo erg als dit heb ik het nog nooit gehad. Geen reactie, geen actie, helemaal niets. 

Zie onderstaande mailwisseling en dit is nog maar een klein stukje.

LOS DIT NU EENS OP!!!!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geachte heer, mevrouw,

 

Helaas krijg ik maar geen antwoord op mijn e-mails maar wel herinneringen/aanmaningen.

De facturen worden niet betaald. Ik verzoek u dan ook dringend om:

  • Het abonnement te beëindigen
  • Alle openstaande facturen te crediteren. U hoeft mij deze niet te sturen want ik heb ze toch niet ingeboekt en verwerkt.

 

Graag nu wel de benodigde acties.

 

 

Van: xxxx
Verzonden: woensdag 9 september 2020 10:09
Aan: marketing.numbers@proximus.com
Onderwerp: FW: Reply to Case 45978672

 

Geachte heer, mevrouw,

 

Geen idee waarom maar hierbij het formele verzoek de dienst per 23 maart 2020 te beëindigen zoals reeds al bevestigd door uw organisatie.

 

Van: xxx
Verzonden: woensdag 9 september 2020 09:35
Aan: xxx
Onderwerp: RE: Reply to Case 45978672

 

Beste

 

Dit begrijp ik maar toch dient u contact op te nemen met die dienst zodat zij de correcties kunnen doen want nu zal dit nog steeds aangerekend worden anders.

 

Met vriendelijke groeten

xxx

02/808.22.60

Het Proximus-team

 

From: xxx
Sent: 09 September 2020 09:20
To: xxx
Cc: ESD CCA Marketing Numbers <marketing.numbers@proximus.com>
Subject: RE: Reply to Case 45978672

 

Beste Anja,

 

Dank voor je reactie maar als ik deze bevestiging krijg dan ga ik er van uit dat dit geregeld is.

 

Van: xxx
Verzonden: dinsdag 8 september 2020 15:09
Aan: xxx
Onderwerp: Reply to Case 45978672

 

Dag mevrouw/meneer

 

We hebben uw mail goed ontvangen.

-daar dit een marketingnr is had de opzeg moeten gebeuren of schriftelijk of via marketing.numbers@proximus.com

Gelieve dan ook contact te nemen met deze dienst voor de opzeg en een eventuele rechtzetting van de facturen.

Ik heb ook nog een vraag voor jou.
Proximus wil heel graag weten hoe we de dienstverlening voor al onze klanten het best aanpakken. Binnen dit kader is het mogelijk dat je een van de volgende dagen een enquête zal ontvangen.

Zou je deze dan even kunnen invullen? Alvast bedankt!

U krijgt ook een SMS met een link naar metrolijn omdat Proximus benieuwd is over uw tevredenheid nadat uw dossier werd afgesloten.

Nog vragen of opmerkingen hierover?

Als er verder nog iets is waar ik je kan mee helpen, reageer dan op deze e-mail binnen de 72u en dan zal ik persoonlijk met veel plezier je vraag behandelen.

Ik wil u ook nog herinneren aan de voordelen van MyProximus. Hier alvast een handige link:

https://www.proximus.be/login

Bedankt voor het vertrouwen.


Met vriendelijke groeten
xxx
Het Proximus-team

 

Heb je nog andere vragen of opmerkingen?

Probeer onze online tools:

www.proximus.be/support

www.proximus.be/video

www.proximus.be/forum

www.proximus.be/vlottestart

 

Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Adm KK  Je kan hiervoor best contact opnemen met de dienst voor marketingnummers via:

Telefoonnummer: 0800 10 800
Vanuit het buitenland:
Tel: 0032 702 11 800

Fax: 0800 148 51
Vanuit het buitenland:
Fax: 0032 702 11 851

Groetjes,
Antonella

Reageer