Beantwoord

Waardebon voor Pay&Go van 10€

  • 11 September 2018
  • 14 reacties
  • 340 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Ik zie dat er nog altijd niet aan de vraag van meerdere klant, waaronder mezelf, voldaan werd. In de Premiumclub kan je alleen waardebons voor Pay & Go downloaden voor een bedrag van 5€, dan verleng je je gebruik met 1 maand, en 25€ dan verleng je voor een jaar.
Veel mensen gebruiken dat belkrediet echter niet op in een jaar, maar willen wel een verlenging hebben van een jaar. Maar je kan maar tot een bepaald bedrag uploaden. Dus als je praktisch niet belt met die P&G en jaarlijks 25€ moet opladen, dan zit je snel aan de grens van het toegelaten bedrag.
Waarom geen bon geven van 10€ voor een jaar, of de bon van 25€ verlengen tot 2 jaar.
Kan hier eens serieus door het management worden bekeken om de klantvriendelijkheid te verhogen. Veel ouders geven hun kind zo'n Pay & Go, om te beletten dat de kinderen teveel op hun GSM/Smartphone bezig zijn met bellen.
icon

Beste antwoord door LorentzV 13 September 2018, 17:37

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik had vorig jaar in september voor 10€ herladen met premium, met de hulp van teleboetiek. Nu zouden ze het niet meer kunnen doen. Ik heb juist geteld nog 8,25€ erop staan. En nu heb ik daar 25€ bij moeten opladen. Wanneer ga ik dat in Godsnaam nog opbellen? Ik heb internet geblokkeerd, want ik was eens 30€ kwijt omdat mijn man op mijn gsm bezig geweest was (hij heeft wel een abonnement) en toen zat ik dus de hele tijd ingelogd op internet en op een halve dag was die 30€ opgesoupeerd. 😫
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb precies hetzelfde, weinig bellen en geen abo. Kom met € 15 per jaar toe. Ben bij Orange en kan daar herladen met € 5 en dat blijft een jaar geldig. Dus PX doe hetzelfde. Maar dan met alles, mobile data, belminuten deze zouden 12 maanden geldig moeten blijven bij herladen, ongeacht bedrag.
Reputatie 7
Badge +3
Ik hoop dat die premiumpunten voor Pay & Go niet verdwijnen en dat er ook een bon komt van 10€ voor een verlenging van een jaar. Ik bel bijna nooit met mijn GSM, omdat ik een vaste lijn heb met Happy Time +, dus waarom zou ik dan met mijn GSM bellen, die veel duurder is. Een abonnement is dus ook helemaal geen oplossing. Nu kan ik punten krijgen van 2 broers die veel punten hebben maar ze nooit gebruiken. Dus kan ik mijn nummer actief houden door die premiumpunten. Snappen jullie nu waarom ik daar zo op zit te zagen?😡 Die GSM van mij dient alleen voor in noodgevallen. Ik denk dat er wel nog een pak Belgen zullen zijn die in hetzelfde geval zitten.
Reputatie 5
Badge +2
Ik hoop ook dat er snel een oplossing komt en we zullen het zeker in de gaten houden.
Ok bedankt Lorentz bedankt,
dan wachten we gewoon af tot de kogel door de kerk is ☺️
Reputatie 6
Badge +3
Sedert 15 Juni is het niet meer van toepassing omwille van enkele wijzigingen in het Premium Club systeem. Hoewel we nog geen exacte informatie kunnen geven over wat de wijziging zal zijn en wat dit nu zal inhouden voor zij die hun jaarlijkse bonuspunten mislopen, raad ik aan dat nog even af te wachten. Van zodra de finale beslissingen zijn genomen en het nieuwe systeem in werking kan treden, zullen we de communicatie over de exacte inhoud hiervan kunnen meedelen en het nodige kunnen doen voor zij die hebben moeten wachten op punten.

Groetjes,
Lorentz.
Hallo Lorentz.
Dus begrijp ik het goed dat vanaf 15/06/18 er geen verjaardag premium punten meer toegekend worden? Dus dat allen die verjaren na 15/06/18 buiten de boot zullen vallen ?

Mvg. Martin
Reputatie 6
Badge +3
Bij de verjaring krijg je normaal standaard ook een brief (met een ballon!) met de melding hiervan. Sedert 15/06 is dat echter gestopt, ik kan momenteel nog niet zeggen wat er gepland wordt, maar in de komende maanden mag je spoedig meer nieuws hierover verwachten. Dat sommige items verdwijnen uit de lijst is vaak omdat ze effectief op zijn of omdat we hebben kunnen vaststellen dat er iets fouts loopt op technisch vlak om zo dan te vermijden dat je zelf nog moet opvolgen om het geschenk te krijgen.

Groetjes,
Lorentz.
Bedankt voor de tip, ik wist zelf niet dat die 250punten voor de verjaardag lidmaatschap bestond!

Ik vind dit ook raar dat die bonnen soms verdwijnen uit de keuzelijst en tijd later duiken ze dan weer op, de reden kan toch moeilijk zijn omdat ze tijdelijk uitverkocht waren ☺️
Reputatie 5
Badge +2
@Antoon1: heb je hiervoor een mail verstuurd via het contactformulier via de website van Proximus of rechtstreeks een mail naar club@proximus.com? Ik ken namelijk nog mensen die recent zijn verjaard, maar geen punten hebben gekregen. Erg jammer dat dit niet automatisch gebeurt ondanks dat de Premium Club nog bestaat. Ook de verjaardag van het lidmaatschap moeten we in de gaten houden (250 punten) trouwens. Alvast bedankt.

De bon van 15 euro Pay&Go is (tijdelijk?) verdwenen uit de Premium Club. Die bon zorgt ook voor een verlenging van een jaar, alleen moet die wel terug verschijnen.

Mvg
Reputatie 7
Badge +1
Wordt tijd dat ze de hele opzet van de Premiumclub op de shop gooien. Eens en voor altijd duidelijkheid. Ze zijn er toch mee bezig als je dit hoort op het forum ? Als ik een mail stuur naar de Premiumclub zelf weten ze van niets. Hoe zit het nu eigenlijk, wie weet hier meer van. Pas geleden nog over de verjaardag bonuspunten. Kreeg ze wel bijgeschreven terwijl erop dit forum door PX medewerkers werd gezegd dat deze niet meer gegeven worden. Hoe zit het nu eigenlijk ?
Ok Elma ik snap nu wat je juist bedoelt.
Reputatie 7
Badge +3
Martin, 2 bonnen van 10€ geeft je geen 2 jaar beschikbaarheid, anders had ik 2 bonnen van 5€ genomen. Je moet bon per bon inladen en de termijn wordt niet verlengd.
Inderdaad als ze bonnen geven van 10 € dan kun je zelf ook al voor 20 € (of beter gezegd 2 x10 €) voor 2 jaar verder.
Natuurlijk moet je wel rekening houden dat je ook andere bonussen hebt voor bellen en mobiel datavolume, naar gelag je oplaadt voor 10 , 15 of 25€.

Reageer