Vraag

Waardebon via play en gold werkt niet

  • 16 August 2019
  • 6 reacties
  • 684 Bekeken

Hallo,

Vandaag wisselde ik mijn 1000goudstukken in voor een bon van 50,00 EURO van proximus. Maar wanneer ik de kortingscode invul bij het afrekenen op de webshop van proximus krijg ik steeds de melding dat mijn kortingscode ongeldig is.

Iemand die dit ook al heeft gehad en mij kan helpen een oplossing te verschaffen?

Alvast bedankt!
Febe

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag FEBE, vul je het gsm-nummer in kwestie even in op je profiel, dan laten we dit verder nakijken. Grt, Heidi
Reputatie 7
Badge +3
Febe,
ik zie een ingevuld gsm nr dat eindigt op 92 ?
het gaat over dit nummer dus ?
graag feedback, zodat we het nodige kunnen doen.
groeten,
Tina
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Febe,

Ik heb even je omruiling nagekeken. Je hebt inderdaad een Proximus voucher van €50 ontvangen. Deze voucher kan je gebruiken voor de aankoop van een Smartphone en/of accesoires via een Proximus Shop, online via de webshop is deze enkel geldig voor de aankoop van een Smartphone.
Welke aankoop wens je precies uit te voeren?

Groetjes IngeDc

Beste

Vandaag naar de winkel geweest met 3 bonnen ter waarde van 140 euro geldig tot april 2020. Toch geeft winkel aan dat deze vervallen zijn. Klopt dus niet, we hebben ze in augustus aangevraagd en volgens hun was dit febr/maart en vervallen in oktober. We zouden deze 140 euro dus kwijt zijn want winkel (en niet onze bonnen) heeft gelijk… 

 

Graag aanpassen aub! 

TUI: Maandag pas komt er hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum die dit verder kan voor natrekken en afhandelen.

Reputatie 7
Badge +3

@Lenn 

Beste,

aangezien je ons ook een mail hebt gestuurd, is er al een automatisch een dossier opgemaakt.

je zal door de dossierbeheerder nog gecontacteerd worden met een oplossing.

mvg,

Tina

Reageer