Beantwoord

Waardebon verlengen door corona maatregelen


Ik heb nog een waardebon liggen van 20 euro die ik verkregen heb via premium club. Deze vervalt 7/05/2020. Door de Coronamaatregelen kan ik voorlopig niet langsgaan naar een proximuswinkel. Is het mogelijk deze te verlengen tot de winkels terug opengaan.

icon

Beste antwoord door AntonellaD 20 April 2020, 15:17

Bekijk origineel

15 reacties

TUI: in een ander topic heb ik ook gelezen dat deze verlengd worden, maar de juiste details zal wel iemand van Proximus zelf doorspelen, als ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@Allatiralle Proximus vouchers met vervaldatum tussen 1/3/20 en 30/4/20 worden automatisch verlengd tot 30/6/20. Over de vouchers met een latere vervaldatum dan 30/04 ga ik even navraag doen. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Allatir  Ik heb bevestiging gekregen dat de geldigheid van alle Proximus vouchers met een vervaldatum tussen 15/3 en 31/5 verlengd zal worden naar 31/07/2020. Groetjes, Antonella

Vandaag langs geweest in Proximus Oudenaarde met waardebon. Door de corona-problems heb ik de vervaldatum van 27/05/2020 niet gehaald en de bon dus pas vandaag laten uitwisselen. Dat kon dus blijkbaar niet meer maar de vriendelijke Proximus-man zei dat hij ging proberen het te regelen en dat Proximus me vanavond om 18.00u zou contacteren… Niks contact vanwege Proximus, dus daarom dit bericht… mvg.

Reputatie 6
Badge +2

Volgens mij mochten de winkels terug open op 11 mei, maar ik weet niet of dat ook voor de Pxwinkels zo was. Toch terug morgen naar die vriendelijke Pxman. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Lucca26  vouchers met een vervaldatum tussen 13/3/20 en 30/6/20 werden verlengd tot 31/7/20.  Ik stel voor dat je best opnieuw informeert bij Proximus Oudenaarde. Groetjes, Heidi

Hoe werd die verlenging gecommuniceerd ? Hebben de klanten daar persoonlijk bericht over ontvangen ? Het kan zijn dat ik dat bericht ergens gemist heb, maar ik herinner me dat nu toch niet..

Ja, idd wel mailtje van Proximus teruggevonden waarin verlenging tot eind juli gemeld wordt.

Toch benieuwd of die willekeurige deadline niet beetje opgerokken kan worden voor een quasi levenslange trouwe Proximusklant…? Trouwens, welk nadeel ondervindt Proximus nu als ze mijn voucher op 4 augustus uitbetalen ipv op 31 juli ? 

Ik denk inderdaad dat dit niet gecommuniceerd werd, ik heb dit ook hier op het forum maar gelezen, tenzij de proximus medewerkers mij tegenspreken :wink:

Reputatie 7
Badge +3

@Lucca26 

 

beste,

ik vraag nog eens na wat er mogelijk is.

Groetjes

Tina

Hallo, juist voor de lockdown kreeg ik een tegoedbon (5 €) voor het binnenbrengen van een oude gsm. Omdat de shops een tijdje gesloten bleven kon ik die bon niet verzilveren. ik verloor hem uit het oog en ging dan begin september naar de shop maar kreeg te horen dat hij vervallen was (01/08/2020) maar dat ik hem wel kon laten verlengen voor een bepaalde periode. De shop-medewerker diende een aanvraag in en ik werd gecontacteerd door Proximus. ik moest terug naar de shop en daar kon men het nodige doen. In de shop werd ik weer weggestuurd want ik moest naar Proximus bellen. daar zei men eerst dat ik terug naar de shop moest. uiteindelijk werden mijn gegevens genoteerd en zou ik een mail krijgen binnen de 48 u. nu een 12-tal dagen later nog steeds niets. ik contacteerde Proximus opnieuw maar werd nadat iemand zei dat ik zou doorverbonden worden gewoon van de lijn gegooid. Ik ontdekte ook dat het bijna niet mogelijk is om een mail te sturen ivm een klacht???

 

Reputatie 6
Badge +2

Als dat allemaal waar is (wat ik wel geloof) zou ik zeggen tegen Proximus : speel aub niet met de voeten van de mensen, zeker niet voor 5 euro, en ook niet voor meer of minder.Toch zeker niet met mensen die eerlijk bekennen dat ze hun bon eigenlijk een beetje vergeten waren. Moest ik uw bankrekening kennen ik zou u 5 euro storten. En mijn bewijs van storting met een beetje uitleg sturen naar de CEO van Proximus. Gewoon met een ouderwetse brief zodat hij ook begrijpt dat communiceren met zijn onderneming moeilijk is,

@cvanloon: wat mij vooral stoort is het verschil in uitleg (shop/0800-22800) en hoe moeilijk het ze maken om een klacht in te dienen. 

@miel1954 wacht gewoon eerst het verder onderzoek van een proximus forummedewerker af als ze hier morgen de draad opnemen, ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat ze morgen ermee aan de slag kunnen.

NB: in het tekstvak ticket (privé) kun je nog bijkomende informatie bijzetten bvb 

 

Reputatie 7
Badge +3

@miel1954 Ik heb je vraag verplaatst naar een reeds bestaand topic hierover.
Hiervoor werd dossier 46146198 aangemaakt op 10/09/2020. De bevoegde dienst heeft de vraag voor de verlenging van de cashback helaas afgewezen met als reden dat een cashback verlengen niet mogelijk is omdat dit uitgaat van de producent van het toestel.
Als tegemoetkoming heb ik 3 gratis Video On Demand credits voor jou geactiveerd.
Groetjes,
Antonella

Reageer