Beantwoord

Waardebon verlengen

  • 11 June 2018
  • 6 reacties
  • 349 Bekeken

Beste,

Ik heb enkele maanden geleden Premium Club punten ingeruild voor een Proximus waardebon. Nu is deze echter vervallen. Is het mogelijk deze te verlengen?

Alvast bedankt,

Mvg,
Sander
icon

Beste antwoord door AzizA 13 June 2018, 17:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Helaas is het niet mogelijk om een waardebon die vervallen is de datum ervan te verlengen.

Mvg,

Aziz
Reputatie 7
Badge +3

Dag @Eizeringen1959  alle Proximus vouchers met vervaldatum tussen 1/3/20 en 30/4/20 worden automatisch verlengd tot 30/6/20. Grt, Heidi

Reputatie 6
Badge +3
Dag Sander,
Kan je ons via deze link je klantennummer nog even doorgeven dan kunnen we dit nakijken
Welke datum heb je de punten omgeruild?
Mvg. Wilfried
Beste,
Een tegemoetkoming vind ik hier wel op zijn plaats omwille van volgende reden:
1. Toen ik mijn punten inruilde voor een waardebon van Proximus was dit omdat ik op het punt stond een gsm van Motorola aan te kopen via de online webshop. De smartphone van mijn vriendin was namelijk stuk en ze had dus dringend een nieuwe nodig. Met de belofte dat ik de waardebon binnen 15 minuten in mijn mailbox zou ontvangen kon ik wel leven. Minuten bleken echter al snel uren te worden waardoor ik de smartphone dan maar op een andere website heb besteld. Ik wist namelijk niet of ik de beloofde levertijden wél zou kunnen vertrouwen.
2. Toen ik later info vroeg of ik de bon zou kunnen gebruiken voor een usb stick ter waarde van 19,99 EUR kreeg ik na 11 dagen een standaard antwoord dat me niet veel wijzer maakte. Geen duidelijke ja of nee maar wel de vermelding dat ik voor accessoires in een verkooppunt moest zijn. Geen idee of ze een usb-stick wel als een accessoire zouden beschouwd hebben. Ik had in ieder geval geen zin om me speciaal naar een verkooppunt te begeven om daar te horen te krijgen dat ik de bon daarvoor niet zou kunnen gebruiken. Het zou in ieder geval véél handiger zijn als je de bon ook gewoon online zou kunnen gebruiken voor alles in de webshop, we zijn tenslotte al in het jaar 2018 beland 🙂

Mijn waardebon is geldig tot 8 mei en ik zou hem misschien willen inruilen voor een smartphone. Ik heb echter nog een Nokia GSM met gewone SIM kaart en moet dus ook mijn SIM kaart wisselen. Ik zou dat dus graag in de winkel doen. Deze is echter gesloten. Wat indien deze tot na 8 mei gesloten blijft? Als in online bestel dan heb ik nog altijd geen passende SIM kaart en ik draag ook hoorapparaten, dus wat advies van verkoper zou ook welkom zijn.

simkaart kan opgestuurd worden

Reageer