Vraag

Vraag over Wifibooster terugsturen

  • 29 May 2022
  • 5 reacties
  • 386 Bekeken

Hallo Iedereen hier op het forum,

 

We hebben onlangs onze vaste lijn (superieure ervaring) uit ons Flex s pack laten halen.

Ik heb dit online laten uitvoeren door een Proximus medewerker.

Ik vroeg toen aan de dame aan de telefoon hoe ik de Wifibooster die in het pack gratis ter beschikking was terug naar Proximus moest sturen.

Ze vertelde me dat ik de booster gewoon kon bijhouden en dat daar niks zou worden voor aangerekend.

Wat zag ik nu op onze aanrekening april dat er 2.99 euro was aangerekend.

Ik kan hier niet mee lachen vermits ik het zelf heb aangegeven zodat ik hem tijdig kon terugsturen.

Ik vind het spijtig dat medewerkers aan de telefoon niet de juiste, tegenstrijdige info geven.

Ook heb ik al verschillende malen gevraag of de Wifi Booster in een abonnement betalend wordt na een een jaar of altijd gratis blijft.

Hier krijg ik dus ook altijd verschillende uitleg, de één zegt blijft altijd gratis en de andere zegt na een jaar betalend.

Ik heb dit ook al zelf proberen op te zoeken hoe het zit in algemene voorwaarden of zo op de Proximus site, maar ik vind dit nergens zwart op wit terug.

 

Vriendelijke Groeten,

Harold

 


5 reacties

Ik vind de kritiek terecht. Er is veel onduidelijkheid over dergelijke items. 

Het is telkens een speurtocht op de website om meer informatie te vinden. 

@Harold_01 Maandag zullen de Prox forummedewerkers dit voor u wel kunnen recht zetten en daarom ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

@pdecost Een booster is alleen gratis bij flex packx waar een vaste lijn zit inbegrepen dus bij Flex s zit er geen vaste lijn en is de betalend. (Bij flex fiber zijn er zelf twee gratis boosters mogelijk.)

 

Reputatie 7
Badge +3

@Harold_01 Mijn excuses voor de miscommunicatie. De wifi booster is helaas niet gratis in een Flex S pack (zonder vaste lijn).

Wi-Fi Booster | Proximus

Zal ik de wifi booster voor je opzeggen en de factuur corrigeren?

Groetjes,
Antonella

Hallo,

Bedankt voor de reacties.

U mag deze handelingen uitvoeren al u wil.

Ik wou in mijn eerste schrijven alleen maar even zeggen, dat het wel belangrijk is dat Proximus medewerkers die klanten te woord staan via hulplijnen toch eigenlijk wel goed op de hoogte zouden moeten zijn van alle packs enzovoort.

Ik hoop dat dit alles wordt meegenomen en er dan ook iets mee gedaan wordt.

Voor de rest ben ik een tevreden klant en ik moet ook zeggen dat de medewerkers altijd vriendelijk en behulpzaam zijn.

Dus nu ook bedankt voor de feedback.

Vriendelijke groeten,

Harold

Reputatie 7
Badge +3

@Harold_01 De wifi booster werd opgezegd (retourlabel volgt per mail) en de correctie op de factuur is binnen enkele uren zichtbaar in MyProximus. De nodige feedback werd doorgegeven. Groetjes, Antonella

Reageer