Beantwoord

Vraag in verband met promoties op internet als in de winkels

  • 28 April 2018
  • 3 reacties
  • 224 Bekeken

Waarom moet je nog eens een klein abonnement bij nemen bij de promo’s iPhone+ mobilus m abonnement + data abonnement sorry maar dit is koppel verkoop. Gaan vragen in Proximus center of er niets kan gedaan worden voor een klant die al meer dan 12 jaar klant is. Maar nee wij moeten alles zo verkopen. Zelfs geen kijkje willen nemen naar abonnement en papieren van de klant. Vind dit ook geen servies denk er toch zwaar over na om te veranderen met heel de familie om naar een andere proviader te gaan. Dit wil niet alleen ons gezin maar 6 gezinnen met meerdere abonnementen ik hoop dat ik via deze weg eens een deftige uitleg krijg.
Want het abonnement mobilus m is perfect ook van data waarom nog extra als je dat echt niet nodig hebt.
Uitgerekend na 24 maand 240 euro betaald en niet gebruikt wil zeggen dat Proximus een grote winst maakt.
Wie kan ik daar over aanspreken of waar kan ik klacht in dienen bij Proximus?
Vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door LorentzV 2 May 2018, 14:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Kitty,
Dit zijn beslissingen die vanuit commercieel standpunt bepaald worden en die ook vereisen dat dit voor alle klanten unaniem wordt toegepast. Het is dan ook een vrije keuze van de klant om hiervoor in te tekenen of niet.
Mvg. Wilfried
Maar waarom word er niets gedaan voor bestaande klanten als ze het eens vragen. Alles kan toch bekeken worden.
Mij maak je niet weis dat er niets kan gebeuren aan die dingen.
Ik ken mensen die ook een bedrijf runnen. En zij moeten ook kunnen aanpassen waarom zou Proximus dat niet kunnen?
Reputatie 6
Badge +3
Goededag,

Bij een smartphone aan verminderde prijs en een abonnement zit een contract van 24 maanden. Voordien waren hier aangepaste tariefplannen voor, met de benamming Mobilus + Phone. Dit zorgde ervoor dat je gedurende die 24 maanden jouw GSM abonnement niet kon aanpassen zonder contractbreuk te plegen. Daarom dat wij dit aanpasten naar een flexibelere manier Mobilus (S/M/L) + Dataphone (S/M/L). Zo kies je dan een Dataphone optie, wat je gedurende 24 maanden dient te behouden en daarna automatisch verwijderd wordt. Deze optie bepaalt de korting die je krijgt op het GSM toestel en geeft je een bonus aan surfvolume. Het hoofd abonnement (Mobilus) kan je dan dus zonder problemen wijzigen naar believen zonder dat het contract verbroken wordt.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer