Vraag

Vraag al 3 maand uitleg bij een factuur en nog steeds geen reactie, nu opeens administratiekost

  • 4 November 2020
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Al drie maand wacht ik op uitleg voor mijn eerste factuur.

Reeds meermaals gebeld naar de klantendienst en zij gaven mij door dat de factuur op hold werd gezet en ze mij zouden contacteren.

Tot op heden nog steeds niet gebeld geweest, maar nu opeens sturen ze een administratiekost van 10€ terwijl de daarop volgende facturen steeds correct betaald zijn geweest.

Is het zo moeilijk om gewoon te doen wat je belooft aan telefoon en mij gewoon uit te leggen waarom de factuur hoger is dan het afgesproken bedrag? (3 de maal dat ze zeggen dat ze mij gaan opbellen, noot gebeurd)

Ik verander naar proximus met een belofte van een bepaald bedrag per maand en mijn eerste factuur is bijna het dubbel en als dat zo is ok maar wat uitleg waarom mag toch niet teveel gevraagd zijn.

Is toch de normaalste zaak van de wereld dat je niet zomaar facturen betaald die mogelijks niet correct zijn….

Hopelijk kan via het forum ik wel geholpen worden want ben niet van plan deze factuur of administratieve kosten te betalen als ze mij verzekerd hebben dat ze on hold stond tot ik gebeld werd.

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag Florian, de periode van de 1ste factuur is langer dan 1 maand (juli + augustus), dat kan het hogere saldo verklaren? Groetjes, Heidi

Sterker nog, hij raadt mij aan om een klacht in te dienen via mail en dit is niet beschikbaar momenteel.

Kan iemand mij een telefoonnr bezorgen van een persoon die wel op een normale manier kan communiceren en ook effectief iets kan beslissen? Want na een 15tal telefoontjes begin ik mijn geduld stilaan te verliezen. Ik wil een reactie op papier dat ik niet geholpen wordt.

Ik betwist de factuur en wil uitleg hierbij en ga dan ook niet akkoord met eventuele bijkomende kosten aangezien mij verzekerd werd dat de factuur on hold stond door minstens 3 personen bij proximus en nu zegt de laatste persoon mij dat er helemaal niet mee gebeurd is.

 

Net opnieuw gebeld naar klantendienst, call back werd opnieuw beloofd maar ze willen mij dit niet bevestigen via mail dat ik gebeld heb. Persoon was bijzonder onvriendelijk en heeft de telefoon afgelegd zonder oplossing te bieden. Zeer jammer dat dit de service is, heb zijn naam gevraagd en wou die niet geven uiteraard omdat hij weet dat hij mij heeft afgescheept zonder te helpen.

 

Reageer