Vraag

vooraansluiting aanrekening

  • 15 October 2020
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Bij mijn aanvraag tot vooraanleg bood men mij aan gelijk een Flex op te starten en zo konden de kosten van de vooraanleg vervallen aangezien deze gratis was als ik een totaalpakket nam. Na veel gedoe en volledig misgelopen planning vanuit Proximus, eindelijk de vooraansluiting en flex gekregen. Nu bij mijn eerste factuur wordt doodleuk €90 kosten voor de vooraanleg gefactureerd! Tot tweemaal toe telefonisch via de ellendige klantendienst bevestiging gekregen dat deze gecrediteerd zou worden maar nog steeds geen bevestiging of creditnota ontvangen. 

Het kostte al enorme moeite om klant te worden en dan nog eens volledig in de kou gezet als je het eindelijk bent.

 

Iemand ervaring hiermee en een weg naar een oplossing? Klantendienst is via mail niet bereikbaar en telefonisch maakt men zich er van af met loze beloftes .

 

Help!

 

Mvg, Pieter


2 reacties

Gewoon wachten tot morgen als iemand van het proximus forumteam hier de draad opneemt en dit verder voor je onderzoekt/oplost.

PS: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)
(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen als je dat nodig acht), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen morgen.

Reputatie 7
Badge +3

@PieterDeLaet Ik heb dit doorgegeven aan de bevoegde dienst via dossiernummer 46513139. Een dossierbeheerder zal dit voor jou nakijken en je dan op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Reageer