Vraag

voor vakantie gebeld voor aanpassingen te doen en zougedaan zijnmaar is niet het geval


Beste,

 

enkele dagen voor mijn vakantie vanaf 25-04 heb ik proximus gebeld om tijdelijk men internet voor thuis abonnement te laten deactiveren tot ik terug ben en dat zou vokgens de man geen probleem zijn en haf het zo geregeld. echter krijg ik daarna een overzicht dwt ik later 60 euro activatiekosten moet betalen ( was door hem niks over gezegd en hierdoor heb ik zelfs meer kosten dan als ik het niet tijdekijk opzeg want mijn internet per maand is ongeveer 50). heb toen teruggebeld en een collega aan de lijn gekregen die het ook heel raar  vond vqn de persooon die ik eerst aan de lijn had. zij vertelde me aangezien ik maar 3 weken was dat ik dan best omzet naar basis ibternet tot dat ik rug ben en even bel om te zeggen dat ik  terug het andere internet wil. dat was ok voor mij hebben we afgehandeld. daarna heb ik nog teruggebeld om te horen of alles ok is aangepast en heb bevestiging gehad voor de aanpassing naar basic vnaf 25-04 tot ik zelf zou later terufbellen om terug aan te passen.  echter heb ik deze morgen een email gekregrn met de factuur voor mei waae dus alles nog staat zoals voordien dus niet basisinternet maar het andere. er is dus toch niks aangepast wat heek lastig en onpreffioneel is. ik zit momenteel met corona in thailand en kan hirr niet belken dus via deze weg zou ik graag vragdn om mijn internetabonnement volledig stop te zetten vanaf vandaag indien mogelijk aub. enkel mijn 2 mobiele abonnementen ga ik houden. als ik teruf ben zal ik wel een internetaansluiting bij scarlet vragen waar de installatie en activering bij loco gratis .

 

gelieve aub mijn verzoek aan te passen en ee  aangepaste factuur van mei te bezorgen.

 bedankt . mvg dirk Caers

*********

0487******


4 reacties

super heel hard bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk caers Uitstel van betaling is in orde: € 71,23 te betalen tegen 05/06/2022. Veel beterschap! Groetjes, Antonella

Beste antonella,

 

 heek erg bedankt voor de aanpassing en uitleg. ik zit nog op vakantie en pas positied op covid getest. in bijkage het resuktaat. ik moet hier1 week  langer in quarantaine en mijn verzekering gaat pas terugbetalen na enkele weken waarschijnlijk. ishet aub mogelijk om voor de factuur te betalen in mei waar dus pas een aanpassing op is gebeurd om daarvuitstel van betaling te geven tot de eerste week vab juni?  liefst zetten op betalen voor 5 juni of als dit niet kan dan de kaatste week van mei san zal ii mijn famikie om hulp vragen. ik hoop dat het mogelijk is uitstek van betwking te geven tot de eerrste week van juni. bedanjt in ieder geval al voor de moeite . groeten Dirk Caers

**********

 

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk caers  Helaas is het bij Proximus niet mogelijk om een product tijdelijk te deactiveren. Enkel opzeggen is mogelijk, waarbij je dan bij reactivatie rekening moet houden met de eenmalige kosten voor (re)activatie. Mijn excuses dat je hierover de verkeerde informatie kreeg. Ik heb dossier 50632643 opgemaakt voor mezelf en zal het nodige doen voor de opzeg van het internet en de rechtzetting van de factuur. Groetjes, Antonella

Reageer