volledig overzicht, historiek en juiste prijs
Opsplitsen van 1 naar 2 klantennummers. Waarbij oud adres alle voordelen behouden zouden worden... klopt niets van
This topic has been closed for comments
Dag Sven.persoone, je vraag is me niet helemaal duidelijk. Kun je het oude klantnummer en het nieuwe even aanvullen op je profiel? Grt, Heidi
Dag Sven,
Ik zie dat jij eind mei een nieuwe aansluiting hebt aangevraagd in Mortsel.
Begin juli is er een overname gebeurd van de aansluiting in Nijlen.
Bedoel je de Affinity korting?
Groetjes,
Antonella
Ik zie dat jij eind mei een nieuwe aansluiting hebt aangevraagd in Mortsel.
Begin juli is er een overname gebeurd van de aansluiting in Nijlen.
Bedoel je de Affinity korting?
Groetjes,
Antonella
Alles opgelost. Dank.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.