Beantwoord

Verwarring rond overstap qua pakket

  • 14 March 2018
  • 6 reacties
  • 280 Bekeken

Hallo, wij zijn al jaren klant bij proximus en hebben nog een "oud" pakket (internet maxi, tv met multi-pakket en smart 15+). We waren aan het kijken om te veranderen van pakket (omdat er een aantal zenders niet meer bekeken worden, waar we nu wel nog voor betalen). En ik zou ook mijn gsm-abonnement willen aanpassen naar ene mobilus 3G (evt. met smartphone). Maar ik ben nu al bij 3 proximus-centra geweest en kreeg nergens een duidelijk antwoord op mijn vragen. Ook op de site vind ik geen correcte info. Ik kan enkel promoties zien voor nieuwe klanten, maar niet voor mij. Het zou toch veel simpeler zijn, als je na het inloggen een "gepersonaliseerd" voorstel kan bekijken?

Volgende vragen stelde ik in de centra en op de site vind ik geen duidelijk antwoord:
1. kan ik genieten van een nieuwe smartphone (web-exclusief) met abonnement en mijn nummer behouden?
2. is tuttimus inderdaad voordeliger voor mij?

Is er iemand die mij hier in wegwijs kan maken, want ik snap er niks meer van...
icon

Beste antwoord door Martin 14 March 2018, 19:27

Bekijk origineel

6 reacties

Via deze pagina > https://www.proximus.be/nl/personal/
welkom > login (n profiteer van gepersonaliseerde aanbiedingen) ...
dan krijg je de opties en de mogelijkheid, op een bepaald moment, om je te laten contacteren om dit met u verder te bespreken.
Reputatie 7
Badge +4
1. Ja, maar:...
Ref.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_samsung-galaxy-s9-blue/particulieren/producten/toestellen/winkel/cr-samsung-galaxy-s9-blue.html
[i]Opgelet! Je kan enkel intekenen op deze smartphone+abonnement-aanbieding indien:
Je beschikt over een MyProximus login met een betalersprofiel
Je huidig Proximus gsm-nummer geen deel uitmaakt van een Proximus Pack
Je op dit moment niet geniet van een andere smartphone+abonnement-aanbieding op je huidig Proximus gsm-nummer[/i]

2.
Daar kan alleen jijzelf antwoord op geven, bv. op basis van je bovenstaande gegevens heb je geen vaste lijn, heb je daaraan eventueel behoefte? Indien nee, kijk dan bv. ook naar Minimus. [Opmerking: een pack is niet combineerbaar met web exclusief aanbod]
Suggestie: Kijk naar je maandelijks (GSM-)verbruik op je laatste 6 facturen (detail) in MyProximus en neem zelf een beslissing op basis van cijfers
Ik heb in ieder geval iemand aan de lijn gehad die alles overlopen heeft wat ik al had en waar ik eventueel behoefte aan had enz... en werd niet onder druk gezet om het één of ander aan te bieden... als het goed is mag het ook eens gezegd worden en het moet tenslotte niet altijd tegenvallen ........
Reputatie 7
Badge +1
Hallo, wij zijn al jaren klant bij proximus en hebben nog een "oud" pakket (internet maxi, tv met multi-pakket en smart 15+). We waren aan het kijken om te veranderen van pakket (omdat er een aantal zenders niet meer bekeken worden, waar we nu wel nog voor betalen). En ik zou ook mijn gsm-abonnement willen aanpassen naar ene mobilus 3G (evt. met smartphone). Maar ik ben nu al bij 3 proximus-centra geweest en kreeg nergens een duidelijk antwoord op mijn vragen. Ook op de site vind ik geen correcte info. Ik kan enkel promoties zien voor nieuwe klanten, maar niet voor mij. Het zou toch veel simpeler zijn, als je na het inloggen een "gepersonaliseerd" voorstel kan bekijken?

Volgende vragen stelde ik in de centra en op de site vind ik geen duidelijk antwoord:
1. kan ik genieten van een nieuwe smartphone (web-exclusief) met abonnement en mijn nummer behouden?
2. is tuttimus inderdaad voordeliger voor mij?

Is er iemand die mij hier in wegwijs kan maken, want ik snap er niks meer van...

Indien overstap naar Tuttimus rekening mee houden dat je 2 GB Free internet, Internet max., kwijt bent.
Beste M_016, dit heb ik al gedaan.

Beste Antoon1, als ik mijn verbruik bekijk (zowel op gsm als internet thuis) dan verbruik ik steeds minder dan het maximum. Enkel bij gsm durft het wel eens nipt te worden.

Beste Martin, het mag inderdaag gezegd worden als het goed is. Enkele uren geleden heb ik mijn aanvraag gedaan om gecontacteerd te worden. Dit is ondertussen gebeurd en heb ik de antwoorden gekregen die ik wilde en op een correcte manier. Nu gewoon nog even kijken of de overstap loont of niet.

Bedankt allemaal om te antwoorden 😀
Reputatie 6
Badge +3
Dag Marc,

Indien je de gegevens even via deze link doorgeeft (klantennummers & gsmnummers) dan kunnen we samen verder bekijken waarom voor x en niet voor y.
Momenteel ontbreken de noodzakelijke gegevens.

Mvg. Wilfried

Reageer