Vraag

Vervaldatum facturen


Beste,

 

Hoe komt het toch dat jullie de vervaldatum van mijn facturen steeds vervroegen? Vroeger was het begin van de maand, dan eind van de maand en nu nog enkele dagen vroeger (22 maart).

Luminus is daar ook een crack in. Klant geweest van 2008 tot februari 2020 en in januari mijn eerste rappelkost gehad. Direct overgestapt naar een ander.

 

Mocht ik herinneringskosten krijgen van jullie dan ga ik ook direct op een ander.

 

Mvg


18 reacties

Ter info:  proximus verwittigd wel eerst als een factuur niet op tijd betaald wordt, zonder dat er direct kosten aan verbonden zijn.

Maar iemand van proximus zelf zal je wel verder helpen als ze de draad hier opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@Frank Drebin Welke datum verkies je ongeveer als vervaldatum van de factuur? Dan geef ik je voorkeur door aan onze financiële dienst. Groetjes, Antonella

Beste,

Ik heb zojuist de aanrekening voor april gekregen. (5 april 2020)

De laatste twee maanden heeft Proximus de vervaldag van de facturen vervroegd.

 

Het bedrag van 120,94 euro dient ten laatste tegen 19/04/2020 worden overgeschreven op rekeningnummer

BE50 0001 7100 3118 met de mededeling +++703/4666/34948+++.

Ik wens ook dat de vervaldag verlengt wordt naar 26/04/2020. Ook in de toekomst ongeveer de 26ste van de maand.

Mijn klantnummer : 610634***

Vriendelijke groeten.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @gevame ik heb je voorkeur doorgegeven aan onze financiële dienst. Opgelet: deze wijziging gaat pas in vanaf de volgende maand! Grt, Heidi

@Frank DrebinWelke datum verkies je ongeveer als vervaldatum van de factuur? Dan geef ik je voorkeur door aan onze financiële dienst. Groetjes, Antonella

Beste,

 

Gelieve de vvd te verzetten naar de 10de van de maand. Mijn klantnummer is 616235***.

 

Mvg

PS:  in het weekend en officiële feestdagen komt er hier niemand langs die van Proximus zelf is.

Indien nodig kun je wel bellen naar de helpdesk 0800 22 800

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Frank Drebin je voorkeur werd op week 2 gezet, dat is tussen de 7de en de 10de van de maand. Indien je dit nog later wenst passen we dit graag aan naar week 3. Grt, Heidi

Badge

Ik zit met hetzelfde probleem,bij mij hebben ze ook steeds de datum vervroegd,als het kan zou mijn datum vastgezet moeten worden na de 27ste van de maand.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Fridus jouw voorkeur werd aangepast naar week 4. Opgelet: deze wijziging gaat pas in vanaf de volgende maand. Grt, Heidi

Gelieve de vervaldatum van mijn facturen terug naar het oorspronkelijke te zetten (de 1e van de maand) aub. Jullie zijn al maanden deze datum naar voor aan 't schuiven dat de laatste factuur al op 21 van de maand staat te vervallen, zonder enige uitleg. Ik vind dit overdreven.

Bedankt om het nodige te doen. 

Mvg

Parra Delgado (klnr. 620******)

NB: pas maandag komt er iemand langs op het forum, die van proximus zelf is, om je verder te helpen.

Reputatie 2
Badge

ik zit met dezelfde vraag, bij mij is het ook steeds vroeger…

paar maand terug en ervoor altijd rond de 26ste, vorige maand was dit 22 en nu de 19de ???

graag zou ik ook mooi op het eind van de maand betalen en niet halfweg de maand...

Reputatie 7
Badge +3

@parrad.aranam Jouw voorkeur werd aangepast naar week 1 (tussen de 1ste en de 6de). Opgelet: deze wijziging gaat pas in vanaf de volgende maand.

@Timpie Jouw voorkeur werd aangepast naar week 4 (tussen de 25ste en de 30/31ste). Opgelet: deze wijziging gaat pas in vanaf de volgende maand.

Groetjes,

Antonella

Reputatie 2
Badge

hoi, ik kom terug op mijn vraag, het is een tijdje goed geweest, maar nu moet ik terug de 23ste betalen, als ik het goed heb ben ik van week 4 terug naar week 3 geplaatst, waarom gaat dit terug steeds vroeger ???

beetje een vervelend systeem als je het mij vraagt…

 

graag een aanpassing op het einde van de maand graag!

 

Mvg.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Timpie het staat voor jou nog steeds op week 4. Ik heb uitstel geregistreerd tot 28/10/2022. Groetjes, Heidi

Reputatie 2
Badge

Dag @Timpie het staat voor jou nog steeds op week 4. Ik heb uitstel geregistreerd tot 28/10/2022. Groetjes, Heidi

bedankt, en nu hopen dat het niet terug achteruit gaat…

 

Mvg.

Reputatie 2
Badge

en weeral moet ik de 23ste betalen, waarom kan dit niet gefixt worden, zeer vervelend !

ik ga beginne die datums negeren en gewoon betalen in de 4de week hoor.

het staat misschien op week 4, maar dit is in mijn ogen week 3, fix A.U.B.

straks moet ik nog in de 2de week beginnen betalen, 2 jaar terug was het bijna zo.

Reputatie 7
Badge +3

@Timpie  Dit is nogmaals doorgegeven. Onze excuses. Groetjes Luc

Reageer