Verkoopsethiek: ervaring met One-Telecom partner Benjamin Demunter

  • 15 July 2022
  • 1 reactie
  • 700 Bekeken

In mei overgestapt naar proximus via een externe verkoper van one telecom. Ik ben zeer teleurgesteld over deze ervaring! Als zaakvoerder proberen wij sinds mei al terug een afspraak te krijgen met Benjamin, want zijn belofte komt hij niet na:

1) Factuur is hoger dan bij de vorige operator.

2) De wifi werkt op de bovenverdieping niet.

 

Zijn woorden via mail: 'Wbt facturatie, daar maken uiteraard een afspraak voor om dit te bekijken en waar nodig op te lossen'.

Na veel mailverkeer en bellen hadden we uiteindelijk gisteren een afspraak, maar Mr. Demunter komt niet opdagen en stuurt hiervoor zelfs geen bericht!

Als je dan belt krijg je weer het zoveelste smsje: 'ik kan nu niet opnemen,sorry' 

 

Een tijdje terug ook geprobeerd om dit probleem op te lossen door rechtstreeks contact op te nemen met proximus. Maar hier loopt het ook vast!

 

Indien we een ander pakket willen om het factuur te verlagen (iets lager als bij onze vorige operator, wat door Benjamin beloofd was) dan gaat dat niet want we hebben een tv aangeboden gekregen voor 100 euro en indien we een goedkoper pakket nemen dan moeten we het resterende bedrag van de tv betalen (rond de 400 euro). We zitten ook blijkbaar 2 jaar vast aan dit pakker. Dit had de gladde, onbereikbare verkoper natuurlijk niet gezegd!

Ook het wifi probleem is niet opgelost. Ik moest even wachten aan de telefoon, want de telefoniste ging met de technische Dienst even kijken waarom de wifi niet goed werkt. Na lang wachten is de lijn onderbroken. En kan ik weer terug bellen met een helemaal andere persoon waar ik weer het hele verhaal tegen moet uitleggen.... Wat een slechte service ! 

 

Ik vind het schandalig dat ze samenwerken met externe verkopers en hun fouten niet kunnen aanpassen/rechtzetten! 

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Anneman  Dag, ik heb hiervoor dossier 50982810 aangemaakt. De beheerder hiervan zal u contacteren. Groetjes Luc

Reageer