Beantwoord

Verkeerde factuur na opzeg, klantendienst geeft telkens ander antwoord en soms geen oplossing!!!

  • 14 November 2019
  • 6 reacties
  • 225 Bekeken

Ik ben op 5 november overgestapt naar Telenet. Ik heb op 7 november een factuur gekregen waar de restwaarde binnen het pack (1-5nov) correct verrekend is. 

 

Echter is er op een ander telefoonnummer (!) apart internet, telefonie en gsm aangerekend voor een bedrag dat meer is dan wat ikj vroeger betaalde.

 

Ik ben sedert gisteren aan het bellen naar de klantendienst maar blijkbaar komt er niemand tot een oplossing. Het ergste is dan nog dat iedere medewerker een ander antwoord geef

 

(13/11) Persoon 1: Wij passen dit aan, bel misschien eens terug moest het nog niet in orde zijn tegen de vervaldag.

 

(14/11) Persoon 2: Alles betalen, je krijgt dan wel je geld daarna terug. Dit is toch geen oplossing, gezien ik geen klant meer ben heb ik absoluut geen vertrouwen meer in dat ik het teveel terugkrijg en daarenboven is het de klant zelf die er weer zal mogen achterna gaan. De klant is toch koning?

Jullie kunnen blijkbaar geen bedrag in mindering brengen nochthans een maand geleden lukte dat wel als tegemoetkoming voor de problemen…

 

(14/11) Persoon 3: Ik zal de factuur bevriezen, je hoeft ze niet te betalen, je zal dit zien op MyProximus. Geverifieerd, niet te zien dat de factuur bevroren is.

 

Dit kan toch niet dat een bedrijf zoals jullie dit niet kan rechtzetten!! Sorry, maar jullie klantendienst e, service is een ramp, en dat is meteen ook de reden waarom ik jullie naar vele jaren verlaten heb. Dit kan zo niet verder.

 

Graag een oplossing!

 

Mvg,

/Tom

 

icon

Beste antwoord door tina.b 14 November 2019, 15:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@tcdmail 

goedemorgen,

Excuses voor het ongemak.

Onder je facturatie staat automatisch al een nieuw minbedrag klaar.

Ik probeer deze tegoednota te laten opmaken en zal vervolgens nakijken wat er nog foutloopt.

groetjes,

Tina

 

Bedankt, we houden het in de gaten.

 

/Tom

Beste,

 

Ik heb nog even naar MyProximus gekeken als dit over het tegoed 50,60 euro gaat dan heeft dit niets met de laatste factuur te maken dit was omdat het een week duurde alvorens de kabelbreuk correct hersteld was (bij de initiele herstelling had de onderaanneming de paren verkeerd verbonden).

 

Ik zou een tegoed moeten zien van 86,18.

 

Graag nakijken.

 

/Tom

Reputatie 7
Badge +3

Beste,

het bedrag dat al klaarstond is nu doorgestroomd naar een effectieve tegoednota die zichtbaar is;

Hierdoor kon ik ook op de huidige aanrekening het verschil laten opmaken. (wat daarvoor nog niet ging)

De tweede tegoednota is ook opgemaakt.  Via MyProximus zullen ze consulteerbaar worden.

mvg,

Tina

 

Andermaal bedankt, ik hou het in het oog.

 

/Tom

Tegoednota’s zijn (wss na de nachtverwerking) verschenen op MyProximus. Eindelijk een oplossing dus, maar is wel te betreuren dat het telefonisch een zootje was.

 

Ik heb het openstaand bedrag meteen overgemaakt wat me fair lijkt gezien de inspanningen. 

Momenteel is de status: betaling in verwerking.

 

Dit zal dus weldra afgeboekt worden.

 

@tina.b Bedankt dit is hoe klantenservice hoort te zijn!

Reageer