Vraag

Verkeerde facturen - bepaalde kosten worden blijkbaar 2 keer aangerekend in pack en als aparte optie

  • 22 July 2022
  • 6 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

 

Op 2 mei werd mijn oude pack Internet Maxi op initiatief van Proximus zelf omgezet naar een Flex Pack. Volgens de brief die ik toen gekregen heb, zou mijn nieuw pack mij 100 euro kosten. Er is geen sprake in de brief van extra kosten voor extra opties. Bij nazicht van mijn facturen van mei, juni en juli merk ik dat deze niet kloppen, Er wordt mij meer aangerekend dan wat er in de brief staat, Als ik hierover klacht indien via het mailformulier, krijg ik als antwoord dat ik extra opties heb, nl, pick mix nl, family life premium en mobiel abonnement van 5gb en daarom meer zou betalen, Als ik dan antwoordt dat ik nooit family life premium heb aangevraagd en dat dit volgens jullie website inbegrepen is in het flex pack en dus niet apart zou afgerekend mogen worden en dat volgens de website ik het pack heb met mobiel abonnement + pick mix in de forfaitaire prijs inbegrepen zijn en dan toch geen 2 keer voor dezelfde producten ga betalen, krijg ik geen antwoord meer, Ik heb zelf ook de simulatie op het web gedaan met zowel het pack Internet + Mobiel + TV en vaste lijn als het pack Internet + TV + vaste lijn, waarbij het mobiel abonnement van 15 eur apart wordt afgerekend en kom steeds op dezelfde totale prijs van 99,99 euro en deze simulaties ook per mail doorgestuurd naar proximus.customer.care@proximus.com krijg ik geen antwoord meer,

 

Vandaag vraag ik om een antwoord omdat mijn factuur van juli binnen 2 dagen verloopt en ik uiteraard geen extra kosten voor laattijdige betaling wil betalen, en krijg dan onderstaand antwoord, die bovendien niet eens ondertekend is,

 

Beste

Zoals vermeld heeft u extra opties en het is daar mee dat u extra betaald , Deze opties kunnen ook opgezegd worden zo dat je niet extra betaald.

Met vriendelijke groeten,

P.S. : Heb je nog geen MyProximus-account? Ontdek alle voordelen hier.

 

Met andere woorden, er is dus totaal niet naar de simulaties gekeken die ik doorgestuurd heb, en ook niet dat er bij jullie fouten zijn gebeurd bij de omzetting van mijn oude pack naar het nieuwe pack. Jullie begrijpen dan ook dat ik hierover absoluut niet te spreken ben. Ik heb trouwens ook geen enkele reactie gehad op mijn klachten voor de facturen van mei en juni.

 

Kunnen jullie er dan ook voor zorgen dat ik juiste facturen/creditnota's krijg voor mei/juni en juli en nazien welk pack ik nu juist heb ?

Het pack Internet + Mobiel + TV en vaste lijn of het pack Internet + TV + vaste lijn, waarbij het mobiel abonnement van 15 eur apart wordt afgerekend, Indien het eerste pack hadden de opties pickx mix nl + mobiel abonnement niet nog eens als aparte opties mogen afgerekend worden, indien het 2de pack had pick mix nl niet nog eens als aparte optie mogen ingesteld en afgerekend worden.   Ook de optie family life premium, die ik dus nooit heb aangevraagd, zou niet aangerekend mogen worden, daar deze volgens jullie website inbegrepen is in Flex.  Bovendien kan ik nergens op de website een tarief vinden voor deze optie.  

Alvast bedankt

 

Met vriendelijke groeten

 

Michèle


6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Vervoegen van het werkwoord betalen  https://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/betalen

Reputatie 7
Badge +3

@Raenafel  Dag ik heb een dossier aangemaakt voor mezelf. Ik laat u maandag feedback. Groetjes Luc

Reputatie 1

Dag Luc,  bedankt,  dan wacht ik op uw feedback maandag 

groetjes, 

Michèle 

Reputatie 1

@Luc.M :  Dag Luc, heeft u al tijd gehad om dit na te kijken ?  Mijn factuur van Juli is ondertussen verlopen.  Betaal ik deze nu en wordt het teveel aangerekende bedrag dan bij de volgende facturen afgetrokken of kan ik nog even wachten?   Alvast bedankt,  

Reputatie 7
Badge +3

@Raenafel 

Beste,

Luc heeft het dossier in handen en heeft je gisteren een update gegeven

Hopelijk wordt het snel helemaal opgelost.

Groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Raenafel  Dag het IT ticket is opgelost. ik neem namiddag contact met u op. Groetjes Luc

Reageer