Verjaardagsbonus

  • 6 September 2018
  • 41 reacties
  • 1920 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Gisteren was ik jarig en keek uit naar de verjaardagsbonus; bestaat die bonus niet meer, want ik hoorde dat Premiumclub "hervormd" zal worden.

41 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Antoon,

Dit dossier 36092715 staat nog steeds open voor behandeling.

Sinds de nieuwe wijzigingen is het niet zeker of de oude regelingen nog geldig zijn.

Info over de nieuwe regelingen:
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten
.
Mvg. Wilfried
Reputatie 6
Badge +3
Dag Antoon,
Er zijn op 23/10/2018 250 bonuspunten toegekend
totaal punten is nu 8613
Mvg. Wilfried
Reputatie 6
Badge +3
Dag Roger,
Ik heb een aanvraag ingediend om de 250 Bonuspunten nog aan te vullen.
De verjaardagsbonus wordt wel 'niet' meer toegekend.
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Mvg, Wilfried
Reputatie 2
Badge
Vandaag telefoontje gekregen van proximusmedewerker.
Deze bevestigde me dat de bonussen voor verjaardag en lidmaatschapsverjaardag niet meer toegekend worden. Per uitzonderlijke titel werden de 250 punten voor lidmaatschapsverjaardag toch nog bijgeteld.
Bedankt aan Wilfried J voor z'n tussenkomst

mvg
Reputatie 6
Badge +3
Dag Antoon,
De Premium Club punten zijn voor nieuwe inschrijvingen sinds midden januari 2018 stopgezet.

Voor klanten die al lid zijn wijzigt er niets.
Zij kunnen punten blijven sparen & inruilen tegen leuke geschenken via MyProximus MyBizz/MyPremium Club.
Ik heb voor de bonus van 250 punten een dossier 36092715 opgemaakt om deze nog toe te kennen.

Mvg. Wilfried
Reputatie 6
Badge +3
Dag Mickey,
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club.
Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Mvg. Wilfried
Ik begrijp er ook totaal niks meer van, in ieder geval een verjaardagsbonus heb ik nog niet gekregen dit jaar, wat verleden jaar wel nog het geval was, mijn verjaardag valt net zoals bij u ook in de tweede helft van het jaar!
Wie kan daar nog aan uit geraken, het is precies op totale willekeur dat het al dan niet toegekend wordt ❓
🤔 Verjaardagsbonus? Grapje zeker? 😒

500 punten is ongeveer anderhalve euro. Het kan ietsje schommelen in de Premium Shop, maar reken maar eens uit. Dat noem ik blij zijn met een dode mus en ernaar vragen is zoiets als bedelen 😒

Nu ja, wij met zijn allen maar weer blij zijn dat PX eens iets doet (of deed) voor haar abonnees, zeker? 😞

De nieuwe abonnees krijgen kortingen en cadeaus, maar de oudjes zoals ik hebben al die jaren (+35) alleen maar wat punten bij mekaar gesprokkeld gekregen. We zijn thuis geen grootverbruikers van belminuten en gigabytes, dus het duurt al lang eer je iets fatsoenlijk (?) bij mekaar hebt gespaard, zijn de punten nog beperkt geldig ook nog en verlies je ze zomaar omdat je in tussentijd geen "prachtig geschenk" hebt "gekocht" ermee 🙄

Dus van tijd tot tijd - om de 2 of 3 jaar - ruilen we punten voor een bioscoopticket en dan kunnen we weer héél lang sparen voor het volgende ticket. 😑
inderdaad bekend verhaal als je niet oplet zijn ze vroeger vervallen dan je ze kunt opsparen 😄

"Dat noem ik blij zijn met een dode mus en ernaar vragen is zoiets als bedelen"
bij mij gaat er daar niet om, of het nu over 1 eurocent of 10 € gaat, het gaat erom op wat je recht hebt moet je ook krijgen en moet iedereen dit krijgen en niet deze wel andere weer niet .....enz.....
net zoals sommigen nog free anytime krijgen en de anderen weer niet enz....
en wie nog goesting heeft kan het lijstje nog aanvullen 😉
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
De Premium Club punten zijn voor nieuwe inschrijvingen sinds midden januari 2018 stopgezet.
Voor klanten die al lid zijn wijzigt er niets.
Zij kunnen punten blijven sparen & inruilen tegen leuke geschenken via MyProximus MyBizz/MyPremium Club.
Ik heb voor de bonus van 250 punten een dossier 36092715 opgemaakt om deze nog toe te kennen.
Mvg. Wilfried

Hallo Wilfried,

Is er al iets bekend over dossier 36092715. Heb hier nog niets van vernomen en we zijn al 11 dagen verder.
Alvast bedankt voor het snelle antwoord.

Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
De Premium Club punten zijn voor nieuwe inschrijvingen sinds midden januari 2018 stopgezet.
Voor klanten die al lid zijn wijzigt er niets.
Zij kunnen punten blijven sparen & inruilen tegen leuke geschenken via MyProximus MyBizz/MyPremium Club.
Ik heb voor de bonus van 250 punten een dossier 36092715 opgemaakt om deze nog toe te kennen.
Mvg. Wilfried

Hallo Wilfried,
Is er al iets bekend over dossier 36092715. Heb hier nog niets van vernomen en we zijn al 11 dagen verder.
Alvast bedankt voor het snelle antwoord.
Mvg, Antoon

Hallo Wilfried,
Zie bovenstaand. Al tijd gehad om hier naar te kijken. Alvast bedankt.

Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
Dit dossier 36092715 staat nog steeds open voor behandeling.
Sinds de nieuwe wijzigingen is het niet zeker of de oude regelingen nog geldig zijn.
Info over de nieuwe regelingen:
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten
Mvg. Wilfried

Bedankt. Hoor het nog wel dan.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
Dit dossier 36092715 staat nog steeds open voor behandeling.
Sinds de nieuwe wijzigingen is het niet zeker of de oude regelingen nog geldig zijn.
Info over de nieuwe regelingen:
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten
Mvg. Wilfried

Hallo Wilfried,
We zijn al weer 7 dagen verder. Is er al beweging in het dossier 36092715. Begint nu wel erg lang te duren. Proximus onwaardig.
Mvg, Antoon
Reputatie 2
Badge
Aan de support medewerker Wilfried J.

Vorig jaar: in september 250 punten verjaardagbonus lidmaatschap ontvangen.
Vorig jaar: in oktober 500 punten verjaardag ontvangen.

Dit jaar: totaal niks extra's ontvangen.

Als je voor Antoon het hebt kunnen regelen, kan dit dan ook voor mij niet ??

mvg

Rooboo
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
Er zijn op 23/10/2018 250 bonuspunten toegekend
totaal punten is nu 8613
Mvg. Wilfried

Hallo Wilfried,
Bedankt. Prettig weekend.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Dag Roger,
Ik heb een aanvraag ingediend om de 250 Bonuspunten nog aan te vullen.
De verjaardagsbonus wordt wel 'niet' meer toegekend.
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Mvg, Wilfried

Die programma aanpassing van de Premium Club, om te voldoen aan de toekomstige wensen, moet dat al bijna 1 jaar duren zonder resultaat. Voor nieuwe klanten aan te werven heeft PX geen jaar nodig om iets te maken (iene miene mutte). Wanneer komt er eigenlijk iets voor trouwe klanten ?
geen klote gehad.... terwijl als sinds 2007 klant 😒
heb je u hiervoor toen ingeschreven want je moest dit zelf doen, heb het ook maar pas geweten toen het hier ter sprake kwam op het forum!
Reputatie 7
Badge +1
Was dit op 3 september. Vorig jaar 500 punten gekregen, nu nog niets. Hallo PX is er iets aan de hand of gaat er iets gebeuren met de Premium Club. Alvast bedankt voor het antwoord.
Zijn al enkele weken gepasseerd en vele familieleden hebben ook die punten niet gehad. Alhoewel men punten blijft toekennen en er staat dat de punten geldig zijn tot 2020 blijft men hardnekkig weigeren de verjaardagsbonus toe te kennen. Het programma loopt, iets anders in de maak en toch geen bonus krijgen... begrijpe wie kan !!!
Kreeg volgend antwoord via e-mail : Dag meneer,


Ik heb je vraag over je bonuspunten goed ontvangen. Jammer genoeg moet ik je meedelen dat sinds juni dit jaar dit gestopt is. We zijn bezig met een nieuw systeem vanaf volgend jaar.

Ik heb ook nog een vraag voor jou.
Proximus wil heel graag weten hoe we de dienstverlening voor al onze klanten het best aanpakken. Binnen dit kader is het mogelijk dat je een van de volgende dagen een enquête zal ontvangen. Zou je deze dan even kunnen invullen? Alvast bedankt!



Nog vragen of opmerkingen hierover?


Je kan voor verdere vragen altjd naar onze klantendienst bellen op het nummer 800 22 800 van maandag t.e.m zaterdag van 8.00u tot 21.00u.



Bedankt voor het vertrouwen.


Met vriendelijke groeten,

Het Proximus-team




Heb je nog andere vragen of opmerkingen?

Probeer onze online tools:

www.proximus.be/support

www.proximus.be/video

www.proximus.be/forum

www.proximus.be/vlottestart

----------------------------------------
Is met de klanten lachen !
Reputatie 7
Badge +1
Heb dit terug gekoppeld met PX maar niet via Het PX team. Ben gelijk naar Premium/Bizz club. Via mail kreeg ik terug dat dit niet normaal is. Heb de 500 punten manueel bijgevoegd gekregen. In de mail staat ook dat ze dit in orde gebracht hebben voor de andere geïmpacteerde klanten. Dus op een of andere manier is er een groot verschil binnen Proximus. Maar PX bedankt voor de duidelijkheid en bijvoegen van de punten. Hoop wel dat ze binnen PX wel op een lijn komen aangaande dit.
Reputatie 3
Badge
Fijn! Hopelijk zie ik (en elke jarige) ook nog die punten...ben in blijde verwachting!
Reputatie 7
Badge +1
Hallo PX.
Op 21 oktober vorig jaar en daarvoor kreeg ik 250 punten bonus in de Premiumclub als trouwe klant. Op dit moment nog niets gezien. Kunnen jullie als PX team dit voormij regelen. Alvast bedankt.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
De Premium Club punten zijn voor nieuwe inschrijvingen sinds midden januari 2018 stopgezet.

Voor klanten die al lid zijn wijzigt er niets.
Zij kunnen punten blijven sparen & inruilen tegen leuke geschenken via MyProximus MyBizz/MyPremium Club.
Ik heb voor de bonus van 250 punten een dossier 36092715 opgemaakt om deze nog toe te kennen.

Mvg. Wilfried

Bedankt voor de goede service.
Ik was ook jarig in september en heb ook geen bonuspunten ontvangen. Ben al jaren lang klant en dit jaar geen enkele bonuspunten ontvangen ook niet als trouwe klant. Alles wordt blijkbaar afgeschaft ... of toch niet voor bepaalde klanten ?

Reageer