Verjaardagsbonus

  • 6 September 2018
  • 41 reacties
  • 1920 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Gisteren was ik jarig en keek uit naar de verjaardagsbonus; bestaat die bonus niet meer, want ik hoorde dat Premiumclub "hervormd" zal worden.

41 reacties

heb je u hiervoor toen ingeschreven want je moest dit zelf doen, heb het ook maar pas geweten toen het hier ter sprake kwam op het forum!
geen klote gehad.... terwijl als sinds 2007 klant 😒
Reputatie 2
Badge
Vandaag telefoontje gekregen van proximusmedewerker.
Deze bevestigde me dat de bonussen voor verjaardag en lidmaatschapsverjaardag niet meer toegekend worden. Per uitzonderlijke titel werden de 250 punten voor lidmaatschapsverjaardag toch nog bijgeteld.
Bedankt aan Wilfried J voor z'n tussenkomst

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Dag Roger,
Ik heb een aanvraag ingediend om de 250 Bonuspunten nog aan te vullen.
De verjaardagsbonus wordt wel 'niet' meer toegekend.
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Mvg, Wilfried

Die programma aanpassing van de Premium Club, om te voldoen aan de toekomstige wensen, moet dat al bijna 1 jaar duren zonder resultaat. Voor nieuwe klanten aan te werven heeft PX geen jaar nodig om iets te maken (iene miene mutte). Wanneer komt er eigenlijk iets voor trouwe klanten ?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Roger,
Ik heb een aanvraag ingediend om de 250 Bonuspunten nog aan te vullen.
De verjaardagsbonus wordt wel 'niet' meer toegekend.
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Mvg, Wilfried
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
Er zijn op 23/10/2018 250 bonuspunten toegekend
totaal punten is nu 8613
Mvg. Wilfried

Hallo Wilfried,
Bedankt. Prettig weekend.
Mvg, Antoon
Reputatie 2
Badge
Aan de support medewerker Wilfried J.

Vorig jaar: in september 250 punten verjaardagbonus lidmaatschap ontvangen.
Vorig jaar: in oktober 500 punten verjaardag ontvangen.

Dit jaar: totaal niks extra's ontvangen.

Als je voor Antoon het hebt kunnen regelen, kan dit dan ook voor mij niet ??

mvg

Rooboo
Reputatie 6
Badge +3
Dag Antoon,
Er zijn op 23/10/2018 250 bonuspunten toegekend
totaal punten is nu 8613
Mvg. Wilfried
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
Dit dossier 36092715 staat nog steeds open voor behandeling.
Sinds de nieuwe wijzigingen is het niet zeker of de oude regelingen nog geldig zijn.
Info over de nieuwe regelingen:
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten
Mvg. Wilfried

Hallo Wilfried,
We zijn al weer 7 dagen verder. Is er al beweging in het dossier 36092715. Begint nu wel erg lang te duren. Proximus onwaardig.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
Dit dossier 36092715 staat nog steeds open voor behandeling.
Sinds de nieuwe wijzigingen is het niet zeker of de oude regelingen nog geldig zijn.
Info over de nieuwe regelingen:
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten
Mvg. Wilfried

Bedankt. Hoor het nog wel dan.
Mvg, Antoon
Reputatie 6
Badge +3
Dag Antoon,

Dit dossier 36092715 staat nog steeds open voor behandeling.

Sinds de nieuwe wijzigingen is het niet zeker of de oude regelingen nog geldig zijn.

Info over de nieuwe regelingen:
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten
.
Mvg. Wilfried
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
De Premium Club punten zijn voor nieuwe inschrijvingen sinds midden januari 2018 stopgezet.
Voor klanten die al lid zijn wijzigt er niets.
Zij kunnen punten blijven sparen & inruilen tegen leuke geschenken via MyProximus MyBizz/MyPremium Club.
Ik heb voor de bonus van 250 punten een dossier 36092715 opgemaakt om deze nog toe te kennen.
Mvg. Wilfried

Hallo Wilfried,
Is er al iets bekend over dossier 36092715. Heb hier nog niets van vernomen en we zijn al 11 dagen verder.
Alvast bedankt voor het snelle antwoord.
Mvg, Antoon

Hallo Wilfried,
Zie bovenstaand. Al tijd gehad om hier naar te kijken. Alvast bedankt.

Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
De Premium Club punten zijn voor nieuwe inschrijvingen sinds midden januari 2018 stopgezet.
Voor klanten die al lid zijn wijzigt er niets.
Zij kunnen punten blijven sparen & inruilen tegen leuke geschenken via MyProximus MyBizz/MyPremium Club.
Ik heb voor de bonus van 250 punten een dossier 36092715 opgemaakt om deze nog toe te kennen.
Mvg. Wilfried

Hallo Wilfried,

Is er al iets bekend over dossier 36092715. Heb hier nog niets van vernomen en we zijn al 11 dagen verder.
Alvast bedankt voor het snelle antwoord.

Mvg, Antoon
En hoe vraag je dit "Rechtstreeks" Antoon1 ?
Reputatie 7
Badge +1
Ik vind het raar dat 2 maanden geleden ene zekere Proximus medewerker Wilfried J. hier op het forum dan toch een paar dossiers heeft aangemaakt om toch de 500 bonuspunten voor verjaardag alsnog te krijgen (o.a. Martin) Weet niet of deze mensen dan toch respons gekregen hebben. Dit had ik wel graag geweten !
Verjaarde in september en heb de 500 punten gekregen. Maar niet via PX medewerker Wilfried J. maar buiten dit forum om. Rechtstreeks dus.
ik heb deze gekregen toen maar het was wel voor de verjaardagsbonus van 2017 die ik niet gekregen had, echter voor 2018 nog niks gezien.
Ik vind het raar dat 2 maanden geleden ene zekere Proximus medewerker Wilfried J. hier op het forum dan toch een paar dossiers heeft aangemaakt om toch de 500 bonuspunten voor verjaardag alsnog te krijgen (o.a. Martin) Weet niet of deze mensen dan toch respons gekregen hebben. Dit had ik wel graag geweten !
tja , niet alleen bij proximus, maar overal waar er een abonnement mee gemoeid is, worden er cadeaus uitgedeeld als je een abonnement afsluit en de reden die daar achter steekt is ondertussen wel al lang voor iedereen duidelijk denk ik....
Of zoals ik al zei, sommigen (overstappers, nieuwe klanten) krijgen grote cadeaus en de oudjes kregen en krijgen niks.

Oh, vergeten. toch wel! Bonus punten 😎 😉
inderdaad bekend verhaal als je niet oplet zijn ze vroeger vervallen dan je ze kunt opsparen 😄

"Dat noem ik blij zijn met een dode mus en ernaar vragen is zoiets als bedelen"
bij mij gaat er daar niet om, of het nu over 1 eurocent of 10 € gaat, het gaat erom op wat je recht hebt moet je ook krijgen en moet iedereen dit krijgen en niet deze wel andere weer niet .....enz.....
net zoals sommigen nog free anytime krijgen en de anderen weer niet enz....
en wie nog goesting heeft kan het lijstje nog aanvullen 😉
🤔 Verjaardagsbonus? Grapje zeker? 😒

500 punten is ongeveer anderhalve euro. Het kan ietsje schommelen in de Premium Shop, maar reken maar eens uit. Dat noem ik blij zijn met een dode mus en ernaar vragen is zoiets als bedelen 😒

Nu ja, wij met zijn allen maar weer blij zijn dat PX eens iets doet (of deed) voor haar abonnees, zeker? 😞

De nieuwe abonnees krijgen kortingen en cadeaus, maar de oudjes zoals ik hebben al die jaren (+35) alleen maar wat punten bij mekaar gesprokkeld gekregen. We zijn thuis geen grootverbruikers van belminuten en gigabytes, dus het duurt al lang eer je iets fatsoenlijk (?) bij mekaar hebt gespaard, zijn de punten nog beperkt geldig ook nog en verlies je ze zomaar omdat je in tussentijd geen "prachtig geschenk" hebt "gekocht" ermee 🙄

Dus van tijd tot tijd - om de 2 of 3 jaar - ruilen we punten voor een bioscoopticket en dan kunnen we weer héél lang sparen voor het volgende ticket. 😑
Ik heb ook nog altijd geen verjaarbonus gekregen en moesten ze nu wel kunnen vertellen of er dan iets in de plaats komt ter compensatie dan zou het ook nog ok kunnen zijn ….
Reputatie 3
Badge +1
Duidelijkheid is ook niet hun sterkste kant, ik zit ook nog met een oud pack, betaal wel net zo veel als de Familus maar geen gratis film per maand, dan weer wel x mb gratis mobiel internet (weet niet precies hoe veel, gebruik het amper meer) net nu ik het wil gaan omzetten bericht van prijsverhoging, wacht beter nog even af dus want gaat mijn pack wel of niet verhoogd worden. Dat het premiumclub gebeuren stopt en er iets anders komt hoor ik nu ook voor het eerst. Mijn verjaardag is in December dus ik zal maar goed in de gaten houden of die verjaardagspunten bijgeschreven worden
Reputatie 7
Badge +1
Ik begrijp er ook totaal niks meer van, in ieder geval een verjaardagsbonus heb ik nog niet gekregen dit jaar, mijn verjaardag valt net zoals bij u ook in de tweede helft van het jaar!
Wie kan daar nog aan uit geraken, het is precies op totale willekeur dat het al dan niet toegekend wordt ❓

Nee dat niet. Gewoon erachteraan gaan tot je ze krijgt. Tijd die je nu besteed op dit forum, wat je zeer goed doet, een beetje verdelen zodat je er zelf ook van profiteerd. Je bent je gratis data al kwijt, nu de extra punten en in november krijgen we met de oude packs weer te horen dat de prijzen omhoog gaan zonder compensatie. Let maar eens op dit gaat gebeuren.

En wat had ik gezegd. Prijzen worden weer een keer verhoogd. Van oude packs kan ik in de krant niets terug vinden. Heeft iemand een overzicht van al de prijsstijgingen. Iemand misschien van de PX medewerkers of Managers op dit forum. Alvast bedankt. Wordt echt tijd voor een 4 de speler. Reden prijsstijging altijd hetzelfde. Glasvezel en dan te bedenken dat max. De helft van de PX klanten hier ooit op aan gesloten gaat worden.
Ik weet het Antoon, het is gewoon triestig, mijn pa (en als dat geen trouwe klant is dan weet ik het ook niet meer) had mij daarover al gewaarschuwd en mij verwittigd dat de geschiedenis zich zou herhalen net zoals het veel jaren geleden ook al gebeurd is (dus ook bij hem) bij de komst van nieuwe packs...

Reageer