Beantwoord

verhuis

  • 6 January 2020
  • 11 reacties
  • 291 Bekeken

Hey,

Ik ben sinds eind september verhuist naar mijn nieuwe adres. Ik heb dit via jullie makkelijke link "ik verhuis" aangevraagd. Nu mijn verhuis en installatie van de modems is allemaal door de technieker goed verlopen. Maar sindsdien krijg ik van jullie telkens een herinneringsmail dat ik mijn modems moet inleveren voor 14 november, anders krijg ik een boete van 248 euro. Ik heb jullie hiervan op de hoogte gebracht en jullie zouden dit inorde brengen. Nu zijn we reeds 6 januari en heb ik een officiele factuur gekregen waarin de boete staat die ik moet betalen. Jullie ginger ervoor zorgen dat ik die boete niet zou krijgen maar nu staat de boete toch in mijn factuur. Kan dit aub inorde gebracht worden.

icon

Beste antwoord door tina.b 13 January 2020, 12:34

Bekijk origineel

11 reacties

 

 

Ter info:

Morgen als de proximus medewerkers hier terug langskomen kunnen ze dit verder bekijken om dit euvel op te lossen.

Reputatie 7
Badge +3

@Stasbarry 

onder welke naam staan je producten nu ? heb je een ander klantennummer ?

kan je zo veel mogelijk info geven via je profiel ? 

groetjes,

Tina

 

Klantnaam: Stas Barry

Klantnummer: 6206*****

 

Ik ben dus gewoon verhuist naar mijn nieuwe huis en daarbij heb ik gebruik gemaakt van de link "ik verhuis" ik heb dan mijn modem en digicorder meegenomen naar het nieuwe huis. De technieker is langs geweest en die heeft alles aangesloten. Maar daarna kreeg ik van jullie telkens een mail dat ik mijn materialen moet binnen brengen. Dus ik veronderstel dat er iets is fout gegaan en mijn tv en internet in begin oktober zijn opgezegt. Ik heb jullie hiervan toen ook op de hoogte gebracht. Hier ging een dossier van opgemaakt worden en dit zou inorde komen zodat ik dit niet zou moeten betalen. Nu zijn we 7 januari en heb ik reeds de boete op mijn factuur staan die morgen word betaald via domiliciëring. Ik kan deze betaling dus niet tegehouden.

Reputatie 7
Badge +4

@Stasbarry

privé gegevens zoals klantnr zet je best onder “mijn profiel” (rechts boven bij avatar inloggen) en niet op het publieke forum

sepa mandaten kun je blokkeren of herroepen (binnen bepaalde termijn) bv. zie hieronder

https://www.kbc.be/particulieren/nl/product/betalen/zelf-bankieren/hoe-werkt-domiciliering.html

&

met eventueel teveel/onterecht betaalde bedragen wordt rekening gehouden in de volgende afrekeningen (of desgevallend teruggestort)

normalerwijze kunnen facturen/afrekeningen bij betwisting ook tijdelijk (geheel of gedeeltelijk) geblokkeerd worden door de helpdesk

ik vrees evenwel dat er geen Proximus-medewerkers  u niet voor morgen nog zullen verder helpen op dit forum 

 

inderdaad zelf al zouden ze nu nog reageren dan hangt dit af van door welke interne dienst dit moet verder behandeld en rechtgezet worden maar eens je gervraagde gegevens in je forum profiel staan kunnen ze daar verder mee.

Reputatie 7
Badge +3

@Stasbarry 

Ik denk dat er admin wel wat misgegaan is.

Er werd een dossier opgemaakt, het staat op mijn naam en ik zal je proberen bellen op het gsm nr dat je ingevuld hebt in je profiel.

mvg,

Tina

Reputatie 6
Badge +3

Persoonlijk denk dat er van stopzetting van het abonnement is uitgegaan in oktober. Dat is het enigste geval wanneer er een boete aangerekend kan worden volgens deze prijslijst: https://www.proximus.be/dam/jcr:107153fe-38fe-4316-a91e-66770834c138/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/from20191101/expenses_indemnities_cse_nl~2019-08-28-14-35-12~cache.pdf B-Box 3 modem 99EUR en decoder 149 EUR (totaal 248 EUR).

Niet vergeten dat er af en toe wel wat verkeerd loopt in de administratie (voorbeelden genoeg) maar dat wil zeker niet zeggen dat het niet kan recht gezet worden, gewoon wat de tijd laten om alles grondig te laten natrekken door Prox.

Reputatie 7
Badge +3

We hebben ondertussen contact gehad met de klant en het is duidelijk wat er moet gebeuren. 

Alles komt in orde.

mvg, 

Tina 

 

Reageer