Vraag

Verdeelsleutel factuur bij Tuttimus abonnement

  • 7 October 2019
  • 11 reacties
  • 189 Bekeken

  • Practitioner
  • 35 reacties
Gezien de werkgever een tussenkomst biedt bij je internet, had ik in mijn geval graag geweten wat het aandeel internet is bij mijn Tuttimus abonnement.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@FIWI Wij kunnen dit in detail nakijken op een factuur, maar aangezien er op dit moment nog geen factuur werd opgemaakt blijven we u het antwoord even verschuldigd. Groetjes, Antonella

ik denk dat dit toch niet volledig klopt want de kost afzonderlijk is hoger dan bij deze tezamen in één pack, zelfs niet evenredig verdeeld in een pack volgens mij!
Dat is in ieder geval te proberen 🙂 en lijkt logisch. We gaan de oefening eens doen. Bedankt !
Reputatie 7
Badge +4
Ik vrees dat dergelijke info niet beschikbaar is op niveau "klantendienst", eventueel wel in "business cases" op management niveau dewelke uiteraard niet asl dusdanig "publiek" gemaakt (zullen) worden

Mogelijke oplossing/suggestie (dewelke de Px medewerkers op dit forum u eventueel zouden ook kunnen geven) =
tel de kost van de afzonderlijke producten x, y, z, … (telefoon, mobiel, TV, …) op bv. op basis van de info voorhanden op de website producten Px; vergelijk het resultaat met uw "pack"-kost; indien de verhouding "pack"/"som van de afzonderlijke producten" = ab%, brengt u voor uw internet de kost van het internetproduct afzonderlijk vermenigvuldigt met ab% in rekening
Reputatie 7
Badge +4
Bij een Familus pack zit de internet maxi inbegrepen. Deze komt normaal op 49,99 EUR incl. BTW.
Je gaat dit bedrag niet apart zien staat op de factuur want er is enkel de pack prijs vermeld.
Via de onderstaande link kan je wel de prijs en info vinden van de internet maxi.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/producten/andere-producten-opties/internetabonnementen.html
Mvg, Koen
Het pack dat je gaat krijgen is 79,99 EUR incl. BTW.
Hierbij zit Netflix inbegrepen samen met vaste telefoon, internet en Proximus Tv.
De bijdrage van de werkgever moet hiervan nog in mindering gaan.
Het bedrag dat in mindering gaat hangt af van uw werkgever.
Met vriendelijke groeten
Koen

Hallo Koen, het is niet Netflix maar dat ander, doch dat is een detail. :-)
Ik denk dat men de vraag niet goed begrijpt.
Eén keer per jaar vraagt mijn werkgever een factuur op waar mijn bijdrage voor internet wordt op vermeld. Op basis hiervan betaalt de werkgever een tussenkomst aan mij voor het nieuwe jaar op basis van een bepaald plafond per maand.

Stel bijvoorbeeld dat de werkgever MAXIMUM 18 euro per maand bijlegt. Dan wil die wel graag weten wat mijn AANDEEL in mijn abonnement SPECIFIEK voor internet is. Het pakket wat ik heb is veel meer dan alleen internet.... dus die 79.99 bv. daar moet ik niet mee afkomen...

Als mijn aandeel internet in dit pakket bv. 10 euro zou zijn, dan krijg ik voortaan enkel 10 euro per maand van mijn werkgever, maar als dit 50 euro zou zijn, dan krijg ik het maximum van 18 euro, daar gaat hij niet boven.

Dus ik herhaal: in dit pakket zit internet, wat is het AANDEEL van internet in dit pakket, los van de andere dingen zoals vaste lijn, etc... Dat is precies wat de werkgever interesseert.
Reputatie 7
Badge +4
Het pack dat je gaat krijgen is 79,99 EUR incl. BTW.
Hierbij zit Netflix inbegrepen samen met vaste telefoon, internet en Proximus Tv.
De bijdrage van de werkgever moet hiervan nog in mindering gaan.
Het bedrag dat in mindering gaat hangt af van uw werkgever.
Met vriendelijke groeten
Koen
Bedankt, ik heb dit ondertussen verder aangevuld 🙂
Reputatie 7
Badge +3
In dit geval ontvang ik graag je klantennummer. Vul je deze even aan in je profielgegevens en geef je dan een seintje? Groetjes, Antonella
@FIWI De details over de tussenkomst dat jouw werkgever aanbiedt, vraag je best na bij de dienst op je werk dat hiervoor instaat. Mocht je voor ons nog verdere vragen hebben, vul je dan even je klantennummer aan in je profielgegevens? Groetjes, Antonella

Ik weet precies wat de tussenkomst van de werkgever is, mijn vraag is wat is het aandeel van internet in het Tuttimus pakket zelf 😉
Dus bv. 10% vaste lijn, 40%internet en 50% televisie... of in bedragen...
Bedankt.
Reputatie 7
Badge +3
@FIWI De details over de tussenkomst dat jouw werkgever aanbiedt, vraag je best na bij de dienst op je werk dat hiervoor instaat. Mocht je voor ons nog verdere vragen hebben, vul je dan even je klantennummer aan in je profielgegevens? Groetjes, Antonella

Reageer