Beantwoord

Verbruiksgegevens lezen op aanrekening

  • 18 December 2017
  • 6 reacties
  • 157 Bekeken

Reputatie 1
Op een van mijn aanrekeningen, in de rubriek "verbruik", wordt voor een mobiel nummer vermeld: Mobile Internet - volume based: 100,336 (MB) 44,44 (euro).
Normaal heb ik recht op een volume van 100 MB in het abonnement inbegrepen. Ik vermoed dan ook dat hier 44,44 euro wordt aangerekend voor het teveel van 0,336 MB.
Of lees ik dit verkeerd?
icon

Beste antwoord door F.A.Staes 5 January 2018, 13:56

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
44,44 euro voor 0,336 MB = 132 euro/MB
-> dit kan uiteraard niet het geval zijn
= factuur (zeer) waarschijnlijk niet correct als gratis 100MB nog van toepassing is in het contract
Reputatie 1
Hoe moet dit nu verder? Ik probeer nu al twee dagen om het 0800 nummer te bellen maar daar vragen ze zelfs niet meer om "even" te wachten maar wel om later terug te bellen.
op volgende manier kan je het ook:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 7
Badge +4
Misschien even geduld oefenen tot een Px medewerker deze post oppikt op dit publieke forum
Indien niet
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
regel het meteen - ik ken mijn nr - ik heb een vraag over mijn factuur - bv. een klacht indienen - helemaal onderaan webpagina e-mail ons
ja als het nu nog niet lukt dan weet ik het ook niet meer 😉
Reputatie 1
Bedankt voor de link naar het e-mail kanaal. Zelf had ik dat nooit gevonden.
Het was dus uiteindelijk een fout in de aanrekening.
Is intussen rechtgezet met een creditnota.

Reageer