Vraag

Veranderen Pack

  • 29 September 2022
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Hallo,

Ik probeerde vandaag via de chat mijn pack te veranderen naar een andere formule. De medewerker op de chat stelde alles samen naar mijn wens en zond me een mail om de verandering te bevestigen. Maar iedere keer ik door klik op de link krijg ik of “technisch probleem”, of “deze bestelling kan niet online doorgevoerd worden”. Bij een tweede contact met de helpdesk probeerden ook zei de bestelling door te voeren zonder succes. Wat is de reden dat de bestelling online niet kan doorgevoerd worden? Is dit een systeem fout of is dit omdat er iets niet klopt aan de bestelling of niet kan?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@PJester 

momenteel heb je nog een order lopen voor een promo toestel dat in de loop van de week zal geleverd worden.

Wanneer dit order is afgewerkt, kan je een ander order opstarten, zoals bijv ruilen van je pack.

Is je MyProximus account volledig in orde? Mij lijkt dat nog niet helemaal bevestigd?

Groetjes

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@PJester Kan u uw klantgegevens(klantnummer, naam, gsm-nummer)aanvullen op uw profile..Welk pack/diensten wenst u juist te hebben.Dan kan ik uw dossier eens opvragen en nakijken.Groetjes,Joel

Reageer