Veel zin om gebruik te maken van mijn herroepingsrecht!

  • 9 July 2018
  • 3 reacties
  • 325 Bekeken

Woensdag zijn we 2 weken klant bij proximus. We kozen voor de promotie Tutimus-Familus, daarbij kregen we 1 tv bundel inbegrepen en als je netflix kiest zoals wij deden + 1,04 euro. Ook 4 maanden promotie van 20euro korting + 7,5euro van de webdeal die we zouden krijgen. Installatie en activering gratis. Prijs 67euro + 1,04 dus 68,04 en 4maand een korting van 27,5 euro. We kozen er dan ook voor om onze gsms ook over te zetten en namen de mobilus S erbij en zouden daar 3Gb bij krijgen, prijs 2x 15,99. We gingen tot een akkoord en 2dagen later was alles reeds geinstalleerd.

Wij blij het zo snel ging maar dat was het dan ook. De eerste problemen kwamen al. Van woensdag tot vrijdagavond al niet gebruik kunnen maken van onze mobiele telefoons, na meermaals contact met klantendienst via chat want ja bellen konden we niet zijn we maar naar een proximuscenter gegaan. Daar hebben ze dan voor ons gebeld met de klantendienst, er was iets misgelopen met de overdracht van de nrs en door het weekend dat er aankwam zou het nog 3 tot 4 dagen duren voor we terug mobiel bereikbaar zouden zijn. Dit kon echt niet voor ons, mijn partner moet al voor het werk mobiel bereikbaar zijn. Dus konden we niet verder dan gewoon afwachten of veranderen van mobiel nr. Dan hebben we maar gekozen voor optie 2 want we waren toen al 2 dagen onbereikbaar!

Dan het volgende probleem, de My proximus tot op heden kan ik nog steeds geen verbuik van internet of tv zien, kan geen opties wijzigen want mijn order blijft maar in behandeling staan,enkel het verbruik van de mobiele diensten kan ik volgen en onze 3 Gb staat op 1,5 Gb, dus ook al niet juist,ook al meermaals contact voor opgenomen maar niks veranderd!

Volgende krijg ik een factuur van 186,43 euro! Installatie aangerekend + netflix aan 10,99 en niks van de promotie afgetrokken. Dan maar weer naar de klantendienst gebeld. Nu hebben ze een aanpassing gedaan en 90,98 euro in ons voordeel afgetrokken. Waardoor wij nu dan nog 95,45 zouden moeten betalen. Dus dit klopt weer niet, onze familus kost 67 + netflix 1,04 + 2x mobilus S 31,98 dan kom ik aan een totaal van 100,03 euro waarbij onze kortingen er nog af moeten van 20euro + 7,5 is dan nog 73,02 euro te betalen. Nu moet ik terug contact opnemen om te zeggen dat het weeral niet klopt, ik begin het echt wel beu te worden.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Jessica,

Er zijn ondertussen toch 2 creditnota's van respectievelijk -90,98 EUR & -31,13 EUR gemaakt op 07/07 & 09/07
Tenslotte is er van de 186,43 EUR op 09/07 een resterend bedrag van 64,32 betaald, er zijn dus geen openstaande facturen meer te betalen nu.

Hierbij alvast de link naar de ombudsdienst telecom, ook al zijn er correcties gemaakt door Proximus lijkt het erop dat de fouten hiermee zijn gecorrigeerd.

Mvg. Wilfried
Idd dat klopt gisteren namiddag is er nog een correctie gebeurd.Maar hoe het voor de volgende maanden gaat gaan,geen idee.Volgens px medewerker ‘Anne’ is dat niet waar dat je een tv bundel bij kreeg in juni bij de promotie voor nieuwe klanten.Terwijl het wel degelijk bij de promotie hoorde en je 1,04euro moest opleggen als je Netflix wou. Nu na lang moeten klagen is de correctie er gekomen,dus hopelijk kan alles nu goed verlopen.
Mvg
Reputatie 1
veel geluk gewenst jessica,
de 2.5maan dat ik bij proximus ben hebben we ook al veel problemen gehad... ( https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/proximus-proxisucks-44880 )
waarschijnlijk zal je de eerst komende maanden na elke factuur die je ontvangt contact moeten opnemen met de klantendienst. Dan wordt er inderdaad een creditnota opgesteld.. en dan is de kous af. hun fout is zogezegd rechtgezet, en ze vinden het blijkbaar normaal dat er fouten in hun facturen zitten, waarvoor jezelf tijd en energie moet steken om effectief te krijgen waar je recht op hebt zonder teveel te moeten betalen... wat met al die mensen die gewoon hun factuur betalen? echt, ik vind het schandelijk dat dit blijft kunnen

mvg wim

Reageer