Beantwoord

Van pack naar Familus

  • 25 January 2018
  • 1 reactie
  • 352 Bekeken

Ik heb nu een niet "-mus" pack internet+tv+telefoon met korting via de werkgever.
Dat kost me 60,30 euro per maand

Blijkbaar kost Familus ook 60,30 per maand en ik zou dat dan eventueel graag combineren met Netflix.
In de rechterbalk komt dat dan op een totaal van 69,29 (+8,99 dus) maar er staat bi j Netflix ook dat een standaardabonnement 10,99 euro per maand kost. Kan iemand hier even duidelijkheid in scheppen aub? M.a.w. komt er 10,99 of 8,99 bij?

We hebben al een account bij Netflix gehad (nu even niet meer) en toen kon ik zowel op mijn tv thuis als op de tv bij mijn moeder (waar ik vaak verblijf) inloggen en kijken via de app op de smart tv. Kan dit nog altijd als ik via proximus Netflix neem?

En nog een praktische vraag. Als ik dit alles online bestel, hoe lang duurt het dan vooraleer dit in orde is en ik toegang heb tot Netflix?
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 26 January 2018, 17:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Standaaard is de prijs van een Familus 67 EUR met momenteel nog een promo voor nieuwe klant van 4 maanden -20 EUR.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_familus_pack/particulieren/producten/packs/cr-familus-pack.html

Mvg. Wilfried

Reageer