Beantwoord

Valse beloften over creditnota

  • 11 October 2022
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Graag wou ik even vragen of er nog mensen zijn die via de telefonische klantendienst de belofte krijgen dat er een creditnota opgemaakt gaat worden . Ik bel met een klacht , ze beloven me een creditnota maar moet dan wel eens terugbellen wanneer ik de betreffende factuur ontvange heb. Bel ik terug wanneer ik mijn factuur ontvangen heb en dan kan er plots geen creditnota meer gemaakt worden ?! Ook kan niemand me vertellen waarom er een bepaalde aanpassing in het abonnement gemaakt is bij mijn eerste telefoontje ?

icon

Beste antwoord door HeidiE 12 October 2022, 08:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Boze klant Volgens dossier 51418877 heeft de dossierbeheerder u ondertussen gecontacteerd.Groetjes,Joel.

HeidiE , heb je enig idee wanneer ik daar iets ga van ontvangen? 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Boze klant dossier 51418877 werd hiervoor opgemaakt. De dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Ondertussen  best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten bv i.v.m. de creditnota.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reageer